Inlägg från: myran6801 |Visa alla inlägg
  • myran6801

Vi på CvL fortsättningen

Hej allesammans!

Nu har jag bokat  in mig på yogan! Ser så mkt fram emot det!

kram kram

• myran6801

Curly sötis, nyfiken vad för örter? Sådana läbbiga som man kokar? Jag fick sådana när jag gick på akupunktur o tyckte det var pest!

• myran6801

Curly & Tjorven, blir så glad när jag läser att ni svarar bra på Lottas behandlingar. Håller tummarna hårt för er söta vänner.{#emotions_dlg.flower}

Ego, har bestämt mig för att gå till en gyn som en tjej här på FL rekommenderade istället för samarbetsläkaren. Har skickat en fråga till DK om det är ok. Hoppas också få en tid för vanlig gynkoll inom kort.

Kram M

• myran6801

Har börjat med ett nytt preparat fr Italien, inofolic, som de säger har positiv inverkan på ägg med dålig kvalité. Vad gör man inte!

Ha en bra fredag alla kära vänner! Kram

• myran6801

Hej! Har tagit Inofolic ett par dagar nu. Det är inte en del i Ivf behandlingen utan ngt jag gör på eget bevåg. Ska på vanlig gynkontroll i veckan o sedan får vi se om det blir start med korta metoden vid nästa mens om några veckor. Lite nervöst, men hoppas det kommer att gå bra med CFC i DK.

• myran6801

Ja tycker oxå preparatet verkar Intressant o i Italien ger dem äldre det i samband med Ivf. Korta metoden sist gav varken mer el mindre antal ägg men den var ju sååå mkt smidigare o gick så snabbt!
    Kram

• myran6801

Poussin, låter skönt med ledighet. Känns så länge sedan semester då detta är fjärde jobbveckan!

Tjorven, hoppas allt ser fint ut så det går bra med Fet!

Jag har inte heller anmält mig t provyoga för jag var osäker på hur mkt det är på jobbet då. Men jag ses gärna oxå o äter en bit!

Cah, det vore kul om du kunde svänga förbi och ses då oxå!

Kram alla sötisar

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen