Inlägg från: myran6801 |Visa alla inlägg
  • myran6801

Vi på CvL fortsättningen

halloj alla goa vänner!
    nu är vi hemma från landet och snart ska jag ta ovitrelle-sprutan inför morgondagens insemination. Är lite nervös för enligt blodprovet skulle jag egentligen gjort det redan igår men slemhinnan var inte tillräcklig så de ville vänta lite. Hoppas inte det enda ägget som fanns hinner ge sig iväg. Jag har tagit pergotime, tog det i 5 dagar, men det verkar inte har gjort ngn effekt för det fanns bara 1 follikel. Hoppas det inte gör för ont i morgon, sist var det rätt obehagligt faktiskt. UVI är verkligen ingen hit och denna gång var det ny typ av bakterier mot vad jag annars brukar få enligt läkaren, men nu hoppas jag medicinen fått bukt med det.

Håller tummarna för dig Tjorven, det kommer att gå bra ska du se!

Hoppas ni alla har en bra helg! Håller med Kramiiis, ni är alla så fina och goa! Kram

• myran6801

Hej alla söta här, det värmer att ha er! Jag brukar normalt försöka vara positiv och se allt från en ljus sida men igår rasade allt och jag orkade inte vara som vanligt. Anledningen var att jag fick veta provsvaren som de tog förra veckan och de var sååå nedslående. Mina värden har försämrats radikalt på 2 år och från att ha amh och fsh som var helt ok har jag nu långt ifrån vad som är ok för IVF. Danmark är nu inte helt säkra att det är någon idé vi kommer dit Kändes som någon drog undan marken under mina fötter! Vi har gjort insemination 2 dagar i rad och ska dit imorgon igen för follikeln hade inte släppt kunde de se på ultraljudet idag och då kan det vara idé att göra ytterligare en insemination tyckte sköterskan.

Tjorven, säger som de andra, dina fyra är säkert av bästa kvalitet!!!!! Håller tummarna hårt hårt!

Kramiis, det låter lovande, plus plus ska det bli!!

Susie, du är så fin och söt!

kram alla

• myran6801
    tjorven01 skrev 2011-06-20 19:59:58 följande:
    Men Susie!!!!!
    Har bara surfat på mobilen
    Hade totalt missat dina princessor!!!!!!!!!BEDÅRANDE!!!!!!HjärtaSolig{#emotions_dlg.flower}

Myran,
    Pratade precis med Doc idag ang att jag är så svårstimulerad trots bra Amh och Fsh
    Och han sade precis att en kollega precis åkt iväg till Köpenhamn ang detta.
    Lågt amh betyder inte alls att chanserna är dåliga och vice versa. Förstår dock dilemmat om de inte vill ta emot er.
    Hoppas att så inte är fallet

Kramiiiis
    Alla tummar för dig
    Heja heja heja

Kram
    Jag hoppas också!!!!! Vill inte att det ska sluta här!!!!!
    Ska försöka komma imorgon, ser så fram emot att ses!!!!
    kram kram
  • myran6801

Cah, tack för ditt stöd o fina ord. Det är en jobbig resa det här men så länge det går att göra ngt är det ok men det dom bröt ner mig igår var att det kanske är slut nu. Men men man reser sig igen. Det måste man!

Tjorven, du ska se att det går bra. Jag tror på dig denna gång. Du är en så fin kämpe o därför ska det bli en liten bebbe denna gång, det har jag bestämt.

Kramar om er alla!

• myran6801

Marvin, såå kul att du tittar in o så härligt att allt är bra med din lilla prins! Kram vännen

• myran6801
    tjorven01 skrev 2011-06-22 12:55:51 följande:
    Fan jävla skit
    Resan tog slut idag
    Samtliga 4 embryon hade kromosomförändringar har aldrig hänt förr
    Försökte ringa cvkl för be om FET men jag ringde fem min efter att de stängt för sommaren
    Hur som helst nya tag i augusti
    Har tid med Doc imorgon
    NEEEEEEEJ vad läser jag det är inte sant Vad är det för otursvecka denna vecka jag vill inte höra om mer olycka!!!!!! Kära kära du det är fördj..ligt rent ut sagt och sorgligt. Men hur kan de veta att det var kromosomfel????? Sköt om dig vännen och tag hand om dig och din man. Jag tänker på er och skickar en stor stor bamsekram
  • myran6801
    kramiiis skrev 2011-06-22 13:07:24 följande:
    Älskade tjorven: sitter här på Max och gråter för dig så otroligt ledsamt efter allt ni gjort för att maxa detta försök. Har ni gjort försöken på ks? Hoppas du kan få några svar imorgon. En hemsk fråga men kan någon av alla behandlingar du gjort påverka negativt?

Kramar om dig länge länge! Önskar jag kunde göra det i verkligheten.

Själv är jag knte heller så munter då jag testat minus idag. Men men inte en tår pga hittils. Orkar inte bry mig längre.

Har inte sagt ngt till sambon än, blir nytt test efter midsommar. Sen ska ta mig mod att ta upp adoption, giftermål och kanske även om
    Vi ska prova embryodonation ifall det kan va fel på hans spermier.

Kram på er!
    Men men inte en olycka till, jag blir galen, inte kan du få minus kära kära Kramiis. Blir såå ofantligt ledsen för allt neggo som varit för oss. En stor bamsekram till dig också kommer här!
  • myran6801

Tjorven käraste käraste vän. Vilken mardröm ni går igenom och igenom måste man. Men är det verkligen så att alla ägg har kromosomfel o kan man upptäcka det innan? Bra att du har en så fin läkare som verkligen tar det på allvar. Håller med dig att det är förfärligt att klinikerna inte tar alla misslyckade försök på allvar. Du måste nu ta hand om dig och mannen o tänk på att allt man går igenom stärker en. Vi håller kontakten. Kom ihåg jag finns här om du vill prata eller bolla dina tankar. Kram kram

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen