• tjorven01

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Hej tjejjer
    Har följt er en stund på avstånd och hoppas att det är ok om jag hoppar in här
    Har inte riktigt åldern inne men 8 mislyckade Ivf bakom mig så jag kanske kvalar in på något sätt ändå
    Ang immunologiska orsaker så håller jag med Zinfandel börja med att läsa boken den är fantastiskt upplysande
    Själva har vi behandlats för immunologiska orsaker i England kika gärna in i vår Alan E Beer tråd
    Väntar nu på vår 2a Ivf efter dessa behandlingar totalt 9e
    Ville bara kika in och önska er alla lycka till var ni nu än befinner er
    Kram

• tjorven01

Victoria
    Jag finns i Sthlm och gör min nästa Ivf på KS börjar nedreglering den 25 sept
    Har lite tappat tron på att det någonsin kommer att funka ang immunologiska orsaker så vet vi ju inte om det är det som felar kan ju vara skruttiga ägg oxå men kan ju vara bra att undanröja det hindret iaf
    Kram

• tjorven01

Jodå
    Men det var ett tag sedan och då var det bra men när man bränner av Ivf efter Ivf så sjunker det läskigt fort

• tjorven01

Hej alla fina
    Tack för välkomnandet.
    Solresa med ivf tycker jag låter toppen.
    Måste bara fråga er om Inofolic
    Menar de att man kan äta det under stimuleringen oxå och efteråt?????
    Tog min första Inofolic plus igår och väntar hem Inofolic i veckan då de klantade sig och bara skickade Inofolic plus när jag beställde.
    Så om det är någon som behöver så vet ni var det finns.

Ja,  jag har hört om kliniken in Barcelona av en vän som surfat runt lite på olika Ivf kliniker men inte riktigt hunnit kolla upp den. Kanske blir nästa steg för oss om inte denna nionde ivf lyckas. Sjukvården i Sverige verkar ju vara nöjda med att de kan hjälpa en del men inte alla Skrikandes
    Ja håller med er Kalimero och Myran de skyller hela tiden på åldern men för mig som är 32 säger de bara att det var dåliga ägg trots att de vissa gånger tom varit toppratade. Fattar inte hur de resonerar. Verkar inte ens som att de är intresserade av att ta reda på bakomliggande orsaker. Samma tester om och om igen och samma behandlingar nej
    I vår blir det nog en tripp till Barcelona om vi mot förmodan inte skulle ha tur och vinna i lotteriet denna gång

• tjorven01

Tack
    Myran men hittade ingen bipacksedel på engelska

Zinfandel tummar och tår hålls korsade för dig

• tjorven01

Vad är det eg för problem de har på loli pharma beställde 5 förpackningar ino plus och 6 förpackningar inofolic
    Fick 10 förpackningar ino plus och sedan ville de att jag skulle betala för frakten igen???

• tjorven01

Grattis på födelsedagen linköping!!!! î?

Celin lycka till på ÄP imorgon

Zinfandel även jag håller tummarna för dig

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?