Tack Zin
Ja eftersom vi är på landstinget och förra försöket blev avbrutet så räknade jag med att två äp som ej ledde till ET ändå skulle räknas som ett försök varför jag inte ens ifrågasatte ET.
Vi betalar ju mer el mindre inget alls för detta.
Däremot så är det tydligt att de har noll koll på hur de ska behandla mig eftersom resultaten hos dem varit sämre än någon av mina 6 ggr på cvl.
Ska försöka få byta sista försöket på HS till ÄD
Ingen aning om det går men doc öppnade ev upp för den diskussionen redan i somras och eftersom det är kö på det så kan vi göra privata försök under tiden.
Känner hur som helst att jag inte vill göra fler försök på HS eftersom de envisas med att INTE ta östradiolprov innan de bestämmer dag för ÄP (för övrigt helt bedrövligt) och för det andra så har jag alltid många omogna ägg då de envisas med att plocka dem tidigare än cvl så eftersom jag tydligen verkar vara ngt av ett specialfall ung, bra amh men dålig respons vid stimulering hos dem så verkar de inte ha någon aning om hur de ska behandla mig.
Någon som varit i kontakt med IVI es som Maryhe rekommenderade?
Funderar på att kontakta dem
undrar vad det kostar och om man kan distansstimuleras ett tag
Verkar jobbigt att behöva bo där alltför länge innan ÄP
Nej under kan ju så klart ske men eftersom jag går ut skolan till våren skulle jag vilja ha dettta bortgjort.
Och om det är något jag har lärt mig så är det att under oftast bara inträffar för andra.
Jag är väl den som Gud glömde eller struntade i ha ha där fick jag till det
Men ärligt så har jag haft betydligt bättre förutsättningar så att denna lilla skulle bli ett barn känns nästan löjligt
.
Hur som
Tack för att du orkar peppa och trösta
Är såååå glad att jag har er