Vi 4 skrev 2013-04-12 09:54:57 följande:
Lavinen, önskar dig all lycka till!
Snorpan, åh vilket toppen resultat!!! Hoppas att ruvningen går fort och lätt! Håller tummarna hårt!
Jag var på ultraljud igår och fick se en livlig krabat. V12+2 vilket stämmer exakt med min beräkning. Vi fick rätt bra siffror på KUB för min ålder (41,5). Så det känns skönt, men jag får erkänna att jag inte känner mig så lugn, har haft en del blödningar och fick även en i går efter ul och har också haft onda sammandragningar. Men allt såg bra ut så jag ska jobba på att börja tro på att det kan hå vägen. Tänk att det kunde gå av sig självt efter denna långa resa. Jag hoppas att det kan ge någon av er hopp! Önskar er så att få lyckas.
Fantastiskt skönt att höra. GRATTIS! Det är ju en milstolpe när man får göra det där ultraljudet kring vecka 12 och ett stort grattis till bra KUB-resultat. Jag var orolig innan KUB/NUPP (också 41,5 år ca då) men fick också fina resultat.
Är du minsta orolig så ring och be att få göra en koll. Du ska bara veta hur många gånger jag har varit på undersökningar för att något inte känns som det ska i min kropp. Dom har förvissat mig om att det är så man SKA göra. Man känner sin kropp bäst själv, och känns något knasigt så kan dom gärna ta en kik på bebisen så att den verkar må bra.
Sköt om dig nu och försök att våga tro på det.