IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Just det..... det skulle ju börja typ3 olika program om IVF nu under hösten någon gång. Har någon koll på när, vilken kanla och tid?
Ringde till tillverkaren av Inofolic idag för en FL:ares räkning.
Vill bara upplysa om att frakten för inofolic med Fedex kostar för paket 41,75 euro och för "box" 48,50 euro
Detta gäller för en ganska stor mängd Inofolic, vilket gör det otroligt mycket fördelaktigare att sambeställa.
Ni får betala betydligt mindre per ask Inofolic än vad jag gör här på det lokala apoteket. Det har börjat ramla in ganska många beställningar från Sverige nu och det har blivit diskussioner om fraktkostnaden bla. Så försök att beställa tillsammans!
Jaha, idag är en riktig deppardag Står nu på kanten till det bottenlösa hålet och på måndag är det min tur att förpassas dit ner...... På måndag fyller jag 43 och är då alltså borta ur leken vad gäller IVFer. Tänk att siffrorna ska vara så viktiga och inte helheten. Blä!
Har liksom förträngt att jag fyller för jag känner mig inte som 43, varken i kroppen eller sinnet. Nej nu ska jag gräva ner mig en stund och vara ledsen Men sen ska jag komma upp till ytan igen....
Kram på er alla
Välkommen Tjorven!
Tack för stöd!
Ska bryta ihop lite och komma igen. Ska lassa en massa jord i det bottenlösa hålet, fira födelsedagen rejält, med tårta och drinkar och sen maila och fråga på CFC!
Och absolut vill jag med på resa till Italien aj vill weijt in laijn änd säj: aj wånt anåther bejby.
Ska även kolla upp det fantastisk bra tipset från Maryhe ang Spanien. Barcelona verkar ju vara trevligt att semestra i.
Hoppas på tur för mig med nu i september då även jag fyller. Faktiskt imorgon
Men vi har bara sänghalmen att få tur ifrån, men det kan ju gå bra även där....
Tack alla ni underbara, rara och fantastiska för gratulationer på min ungdomliga dag
Gammeltanten har bestämt sig för att inte ge upp utan kämpa vidare. Fasen om de inte borde funka snart. Jag har ju iaf många år kvar till det blir för sent.... enligt mitt sätt att se, inte enligt trångsynta svenska läkares!
Många kramar till er alla!
En fråga till er allvetande underbara kämpare....... Om man går på CFC kan man ju inte direkt svänga dit för vissa prover ultraljud etc.... Har de många distansläkare i Sverige eller kan man gå till vem man vill?