IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Söte79 skrev 2012-01-08 00:33:49 följande:
Åh tjejer.. Behöver bara skriva av mig lite... Idag vid 13 tiden fick jag ut en stor klump ungefär som ett plommon.. Blev helt förstörd. Efter det har jag blött rikligt fram tills typ 18 tiden. Sen började det göra då fruktansvärt ont på höger sida i magen samtidigt som jag började frossa med huvudvärk. Tänkte att nu är det helt kört. Åkte till akuten och fick träffa läkaren. Vi pratade och jag fick krypa upp i Gun stolen. Där ser hon blod och pratar försiktigt med mig om att hon inte har så stora förhoppningar... Men vi ska göra ett VUL. Precis då larmar hennes telefon och hon måste springa på ett akut snitt. Kvar blir jag... Sitter och gråter i 2 timmar! Kl 23.30 kommer hon äntligen tillbaka och jag får äntligen se ett fint rörligt foster som sparkar, viftar med armar och sträcker på sina små tår!!Men såååå skönt att allting var bra! Klart du ska skriva om vad som händer dig. vi är många som följer dig och inget hellre vill än att allting ska gå bra för dig. Många kramar
![{#emotions_dlg.flower} {#emotions_dlg.flower}](http://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-flower.gif)