IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Haha Maryhe, jag tror inte att någon är förvånad!!! GRATTIS!!!!
Haha Maryhe, jag tror inte att någon är förvånad!!! GRATTIS!!!!
Maryhe; Har du berättat för brorsan än Men inte var du väl förvånad själv?! Du har verkat ganska övertygad och med all rätt!!! Nu kan du höja snittåldern Fjällis
Har du TD imorrn Syskon?
Linköping: glömde svara dig ang TSH. Byt läkare - NU!! Det är jätteviktigt!! Du ska absolut ner i 1,0. Jag sökte egentligen läkare för helt andra saker men när jag var där och klagade över lite magont så skickade läkaren mig på provtagning. Jag hade då ett tsh på +50 (får aldrig veta hur högt det var)... Han har i efterhand sagt att folk med det värdet är sängliggande och sjukskriva för utbrändhet i minst 3 mån. Jag frågade lite försynt om jag kunde fortsätta jobba som vanligt Som tur är, är denne läkare fantastisk och det är han som hjälper mig med allt. Mitt tsh var sen nere i 0,2 och nu ligger det med 100 mg Levaxin stadigt på 0,8
Man ska nog inte förvänta sig att allt fungerar lika organiserat som (det verkar) är i Sverige. Lägg inte för mycket i det, det viktigaste är bra vård. De gör så gott de kan och deras uppgift är inte att hålla reda på recept & läkemedel i andra länder, det får man nog ta hänsyn till. De ger en ordination och sen får man trixa med att fixa (oj vilket tjusigt rim) det själv, det är nog bara vi som uppfattar det som luddigt. Tänk inte Sverige, se det inte som krångel och vilken tur att vi kan gå i DK!! Tänk målbild
Nej nej Lenafena Det fick inte hända, beklagar från djupet av mitt hjärta. Det är verkligen upp & ner på livets berg-o-dalbana här inne. Hoppas ni kan ta nya tag snart igen och lyckas hemma på nytt! Stor kram
mbo: gäller inte vårdgarantin där?! Hur som helst så har ni rätt att byta klinik- gör det!! Har hört alldeles för många negativa storys om Linköping nu. Stängt 1 månad?! Glöm det. Säg ifrån, byt klinik eller gör ett försök i DK så länge!!
Nä, det blir säkert gullegull program och se vilken fantastisk hjälp det finns att få och vad duktiga läkarna är och vilka fina barn det blev och så levde de lyckliga i alla sina dagar
SVT 26/9 Barn till varje pris
TV3 6/10 Drömmen om ett barn