IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Inser att jag förmodligen är min kliniks äldsta patient nu fast jag ser ut som och känner mig som en ungdom. En paradoxal känsla!
Grattis på födelsedagen Linköping!
pp08 och Celin lycka till med ÄP imorgon!
Zinfandel, har du testat? Tänker på dig och håller tummarna så hårt jag bara kan. Skönt att du lyckades distrahera immunförsvaret lite :))
Celin och pp08 grattis till lyckad ÄP. Håller tummarna för twins och triplets!
Inanna grattis på födelsedagen och lycka till med FET idag!
Mamma gås grattis på födelsedagen och lycka till med FET imorgon!
Inanna, åh vad roligt grattis till den fina presenten på födelsedagen!
Mamma Gås lycka till med FET imorgon!
Victoria, lycka till med ÄP imorgon!
pp08 och Celin, håller tummarna för ET imorgon!
Vad många ni är att tänka på imorgon, men det gör och håller tummarna för er alla. Kram
Victoria, grattis till lyckat ÅP, 5 ägg är bra resultat med tanke på att det var bara från ena sidan. Håller tummarna för all 5 tills på lördag.
Celin, mycket glädjande med full pott. Grattis! Där ser man att många ägg är inte alltid det bästa. Hoppas på att dit sista följer med till frysen också.
Vill bara säga att jag beundrar er för era kunskaper. Man kan lätt skriva en bok om mest effektiva och fördelaktiga IVF behandling! Nu är jag inte i samma fas som ni och det är inte så mycket som fastnar i mitt huvud, vilket är jag lite ledsen över, men det är oerhört intressant att läsa om era diskussioner, funderingar och vilja att gräva vidare och ta reda på mer och mer saker. Kan inte vi ta och skriva en bok om det här? Vi kommer säkert tjäna pengar på den när vi säljer den till okunniga IVF doktorer som lathund om hur man genomför den perfekta IVF behandlingen. Tänk hur många andra barnlösa kommer få nytta av den.
Tack underbara, kloka och starka. Önskar er alla så mycket lycka till.
pp08 och Mamma Gås grattis till toppägg att ruva på! Stor stor lycka till nu. Håller tummarna för fina bebisar nu.