slemtorsk i din bralla skrev 2011-11-25 15:41:38 följande:
hello girls... tillbaka från VUL och jag är väl nöjd... fick inte så mycket mer info än att det "såg bra ut".. han räknade till 11 ägg varav han mätte 5-6 st.. mellan 17 och 22 millimeter stora... vet inte om det är bra eller normalt eller i vilken del av skalan det hamnar men det blir äggplock på MÅNDAG och jag är lovad ett befruktat ägg på onsdag... så om det nu inte blir något befruktat ska de få skit *S*
Börjar fatta att det närmar sig... vill ju vara realist och ha båda fötterna på jorden och hellre tänka att OM det lyckas så blir det underbart och snarare ställa in mig på att det INTE lyckas.. men va fan... man måste ju vara optimist så jag tycker att det ska bli spännande, pirrigt och skithäftigt att iaf vara kemiskt gravid, sen hoppas jag ju så klart att det stannar och boar in sig i livmodern och blir en bebis...ett steg i taget dock....
kanon resultat! Skönt när man ser att det är snart dags och nervöst givetvis. Ja så är du med ruvargänget alldeles snart! 11 ägg låter alldeles fantastiskt! Grattis till en fin skörd.
Innana: Förstår verkligen det där kring ruvandet att man kollar och genomför. Jag tror som du att det kan vara bra att inte ha för hög immunsystem då vid ET. Hur mår du? Funderar du på test snart?
Ego: Jag mår ganska ok! Lite illamående några gånger på dagen och lite molvärk då och då. Brösten är som vanligt. Ja då oroar man sig för det. Måste vänta 2 veckor till innan jag kommer till VUL. Prata om nervresa.
Söte: Hur går det för dig? Snart är det den 29 och håller allt det går att hålla att ni ska kunna se nånting i alla fall. Vilken vecka är du i då?Det är väl från vecka 6 som hjärtat börjar slå men kan vara svårt att se.