• Inanna Li

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

No Ka Oi skrev 2011-09-19 15:24:17 följande:
    Mina två första barn är frysta 2-dagars embryon! Så visst kan det fungera!!! Håller tummarna för dig!
    Åh, vad bra att det lyckades med frysta 2-dagars för dig! Precis vad jag ville höra nu Hjärta
  • Inanna Li

Primitiva svenska kliniker som fortfarande tvingar en att kissa på stickor Skrattande! Tur att man kan få omslag ändå men det var vansinnigt uppstressande den gången jag fick omslag så sent som på dag 23 och gjorde åt med tio stickor ...

• Inanna Li
    Boe skrev 2011-09-19 16:07:56 följande:
    Hej Maryhe, du får gärna flytta fram mig till gravid på listan känner mig dock mer som en "plussare" innan man sätt hjärtslag :) Åhhh vad länge man måste vänta till VUL. Innana- yes jag har 2 dagars men som han bli 5 celligt. Grattis till alla födelsedagsBARN. Ungdomar hela bunten!! Mammagås - håller på dig & hoppas vi kan följas åt!!!
    Vad bra att jag kom ihåg rätt och underbart att du är gravid förstås Solig! Tack för grattis!
  • Inanna Li
    Zinfandel skrev 2011-09-19 16:42:40 följande:
    Var i tvättstugan och blev så full i skratt. Här diskuterar vi vilket fsh man ska välja och hur man ska resonera när Maryhe bara dyker in och säger att det avgör ju blodprovet.... Jamen såklart Skäms, fattar ni hur primitivt det är här..?! Det är faktisikt skrattretande. Naturligtvis borde det vara värdena som avgör, inte vad man känner för..... Dessutom borde läkarna ha så mycket kunskap att de faktiskt säger att just denna cykeln är inte optimal, vi väntar till nästa.
    Bra skrivet Zin! Jag tycker också att läkarna här borde som i vissa andra länder göra VUL dag 1-3 i cykeln för att se hur många äggblåsor som är på gång. Då vet man ju om det är idé eller om man ska vänta till nästa cykel. Det kan ju faktiskt variera en del.
  • Inanna Li
    Enya70 skrev 2011-09-20 20:27:30 följande:
    Inanna - Imorgon tänker jag fira dig med en tårtbit och 
    heja på SuperLi och SuperLo som flyttar in hos dig Solig

Imorgon är det verkligen DIN dag...Hjärta
    Tack Hjärta! Känns nervöst idag! Hoppas det finns två fina SuperLi och SuperLo när jag kommer till kliniken i eftermiddag!
  • Inanna Li
    AnnaLinn skrev 2011-09-20 20:49:38 följande:
    Inanna och Celin: Lycka till med FET/ET!
    Tack för stöd Solig!
  • Inanna Li

Tack för alla födelesdagsgrattis och lyckönskningar om FET i eftermiddag! Ni är toppentjejer allesammans Solig!

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?