• Inanna Li

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

turlid70 skrev 2011-09-21 20:44:47 följande:
    Inanna, åh vad roligt Solig grattis till den fina presenten på födelsedagen!
    Tack Hjärta! Hoppas det blir en fin överraskning nån gång i sommar Solig
  • Inanna Li

Nu hoppas vi för dagens "hönor":

Mamma gås - Lycka till med FET

Victoria - Lycka till med ÄP!

pp08 och Celin - Lycka till med ET!

• Inanna Li
    Nu Syskon skrev 2011-09-21 20:57:23 följande:
    Grattis på födelsedagen Innana och MammaGås. Hoppas ni har haft en riktigt bra dag.
    Grattis Innana för fin FET också.

Jag håller tummarna för alla kämpare imorrn.
    Lycka till!

Kramisar till er alla.
    Tack Solig
  • Inanna Li

Jag som aldrig hört talas om Wordfeud fick genast googla! Ser kul ut men jag har varken iPhone eller Android Rynkar på näsan !

• Inanna Li
    underverket 06 skrev 2011-09-22 07:55:39 följande:
    Ianna: Grattis till de 2 i magen. Håller tummarna lte extra för dig. Tycker faktiskt att ni som inte har barn tidigare "förtjänar" barn lite mer än oss som redan har 1 eller flera. Det är ju faktiskt ganska stor skillnad på att förbli 1- barn förälder mot att förbli barnlös. Så tycker jag iallfall.

Ni andra som är på gång med ÄP o ET lycka till ni också!
    Tack vännen Hjärta! Snällt av dig att hoppas extra för mig. Då jag är ute i sista sekunden så skulle jag bli överlycklig om jag får endast ett barn och det skulle vara fullständigt tillräckligt (pga min "höga" ålder Skrattande)!
  • Inanna Li
    Zinfandel skrev 2011-09-22 09:15:57 följande:
    Gamla hederliga Alfapet Skrattande
    Åh, det är ju jättekul Solig! Hoppas du får en bra dag med hantverkarna idag!
  • Inanna Li
    pralinen jessica skrev 2011-09-22 11:52:32 följande:

Inanna - Härligt att du har två inneboende nu!!!

Skulle precis ta mina duttar av sprayen och upptäkte att spraymojängen hade skruvat av sig
    från flaskan...Rynkar på näsan Väskan full med suprecur och inget i min näsa... Tur att jag har mer hemma!

Ha en fin dag tjejer!!! Kram Jessica

Tack! Lycka till med sprayandet Solig
  • Inanna Li
    Victoria71 skrev 2011-09-22 14:45:37 följande:
    Hej, nu ligger jag på soffan o försöker hämta mig. Fem ägg blev det och det var hemskt jobbigt. Menar ni alltså att ni behövt göra detta mer än en gång?! Fy farao va modigt o starkt.
    Grattis till avklarat ÄP! Hoppas äggen blir fint befruktade tills på lördag.Solig
  • Inanna Li

Celin - Grattis till ruvarstatus och embryo i frysen! Hoppas den tredje också går att frysa Glad!

• Inanna Li

Victoria - Jag fick graviditetschans 20 % per behandling inför mitt första försök på IVF-centrum. Detta baserat på min ålder i kombination med AMH-värde. Om jag satte in 2 embryon skulle chansen/risken bara öka med 5 % enligt min läkare, så då blir det 25 % per behandling. Nu har jag "lyckats" över 40 % så beräkningen stämde inte Skrattande!

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?