-
Tack ! Hoppas det blir en fin överraskning nån gång i sommarturlid70 skrev 2011-09-21 20:44:47 följande:Inanna, åh vad roligt grattis till den fina presenten på födelsedagen!
-
Nu hoppas vi för dagens "hönor":
Mamma gås - Lycka till med FET
Victoria - Lycka till med ÄP!
pp08 och Celin - Lycka till med ET! -
TackNu Syskon skrev 2011-09-21 20:57:23 följande:Grattis på födelsedagen Innana och MammaGås. Hoppas ni har haft en riktigt bra dag.
Grattis Innana för fin FET också.
Jag håller tummarna för alla kämpare imorrn.
Lycka till!
Kramisar till er alla. -
Jag som aldrig hört talas om Wordfeud fick genast googla! Ser kul ut men jag har varken iPhone eller Android !
-
Tack vännen ! Snällt av dig att hoppas extra för mig. Då jag är ute i sista sekunden så skulle jag bli överlycklig om jag får endast ett barn och det skulle vara fullständigt tillräckligt (pga min "höga" ålder )!underverket 06 skrev 2011-09-22 07:55:39 följande:Ianna: Grattis till de 2 i magen. Håller tummarna lte extra för dig. Tycker faktiskt att ni som inte har barn tidigare "förtjänar" barn lite mer än oss som redan har 1 eller flera. Det är ju faktiskt ganska stor skillnad på att förbli 1- barn förälder mot att förbli barnlös. Så tycker jag iallfall.
Ni andra som är på gång med ÄP o ET lycka till ni också! -
Åh, det är ju jättekul ! Hoppas du får en bra dag med hantverkarna idag!Zinfandel skrev 2011-09-22 09:15:57 följande:Gamla hederliga Alfapet
-
Tack! Lycka till med sprayandetpralinen jessica skrev 2011-09-22 11:52:32 följande:
Inanna - Härligt att du har två inneboende nu!!!
Skulle precis ta mina duttar av sprayen och upptäkte att spraymojängen hade skruvat av sig
från flaskan... Väskan full med suprecur och inget i min näsa... Tur att jag har mer hemma!
Ha en fin dag tjejer!!! Kram Jessica
-
Grattis till avklarat ÄP! Hoppas äggen blir fint befruktade tills på lördag.Victoria71 skrev 2011-09-22 14:45:37 följande:Hej, nu ligger jag på soffan o försöker hämta mig. Fem ägg blev det och det var hemskt jobbigt. Menar ni alltså att ni behövt göra detta mer än en gång?! Fy farao va modigt o starkt.
-
Celin - Grattis till ruvarstatus och embryo i frysen! Hoppas den tredje också går att frysa !
-
Victoria - Jag fick graviditetschans 20 % per behandling inför mitt första försök på IVF-centrum. Detta baserat på min ålder i kombination med AMH-värde. Om jag satte in 2 embryon skulle chansen/risken bara öka med 5 % enligt min läkare, så då blir det 25 % per behandling. Nu har jag "lyckats" över 40 % så beräkningen stämde inte !