IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Det blir ÄP på måndag....hoppas de små växer till sig så att det finns många att välja på. Tror jag aldrig har fått så fint resultat efter så få sprutdagar.
Hej Alla igen!
Här rullar det på. Jag har varit lite borta härifrån sedan minus på sista behandlingen. Nu funderar vi istället hur vi ska vidare. Kanske ett försök till! Det är svårt att veta när man ska lägga av. vi väntar till efter jul för jag har en stor tenta nu och tror inte jag orkar med all press inför en tenta så det blir lite hemma försök.
Eviglängtan: Håller tummarna för dig!
Fahlvik: Hoppas att du är låghormonare. Hoppet är det sista som överger en.
Inanna68: Du har supervärden och det ser jätte bra ut. samla kraft och sätt igång när ni känner er mogna igen.
Det är så fruktansvärt när man får äntligen plus och sen blir det ma. Beklagar verkligen. Vi får kämpa tillsammans.
Vinkar till ER ALLA:))))
Fahlvik - verkar hoppfullt med plus på stickan !
pp08 - lycka till med ET!
Jag blev skrapad igår eftermiddag. De sista resterna av graviditeten sögs ut under lokalbedövning. Det gjorde sjukt ont (värre än värsta mensvärk jag någonsin känt) så jag fick en stark värktablett och fick ligga kvar en halvtimme med värmedyna efteråt. Skönt att min sambo var med som tröst! Jag har haft lite ont sen dess men det har gått över med Alvedon. Jag blöder ganska måttligt. Det känns bra att vara hemma och vila upp sig efter en traumatisk upplevelse som denna. Vi kommer att försöka igen i januari. Innan dess går ju inte pga att kliniken har julstängt. Det är bara att invänta mens som ska komma om 4-6 veckor.
turlid - hoppas på lyckat hemmaförsök för dig!
Fahlvik - fantastiskt att det lyckades för dig på första försöket! Tack för din omtanke. Jag får försöka hålla ut till januari även om det känns segt just nu ...