-
Verkar hoppfullt: Håller tummarna!Skruttefia skrev 2010-12-11 07:30:53 följande:Inga spottings än...
-
-
Ingen mens i sikte och vet inte ens om det var en riktig ÄL jag hade sist så jag unnar mig några koppar vitvinsglögg. Lämnar epitetet renlevnadsmänniska därhän. För en liten tid i alla fall.
Ha en trevlig helg allesammans! Ser fram emot en spännande Luciadag här i tråden! -
Neeej! Jättestor kram!Skruttefia skrev 2010-12-12 09:17:49 följande:Fortfarande iInga spottings, men testade minus i morse
Vi kommer inte göra fler IVF. men fortsätta i hemmaverkstan
Nu håller jag tummarna för Eviglängtan och turlid -
TPA känner jag mycket väl till ! Det har gått så långt för mig att jag inte vågar kolla på papperet innan jag spolar ner det i ruvningstider
Lycka till imorgon Turlid och Eviglängtan!. -
Evigväntan - jag förstår dig precis. Jag är skiträdd för att testa. Sist väntade jag ju till dag 17 med min blastocyst innan jag tog testet.
Mina tankar är med dig imorgon! -
Betty Boop - Beklagar verkligen! Vilken fruktansvärd upplevelse! Kram!
-
Wow, underbart Turlid! Hoppas att du och din man får den allra finaste julklappen i år!turlid70 skrev 2010-12-13 16:05:45 följande:Själv fick jag tillbaka ett jätte fint upptinad 5-dagars embryo! Mitt i livmodern sattes det och allt såg mycket bra ut. Barnmorska trodde att jag skulle bli gravid på det här. Jätte hoppas gör jag! Det är en sån overklig känsla man har, tänker på vad som finns i magen och känner lycka. Otroligt vänligt mottagna på kliniken som vanligt och vi är så tacksamma för denna chans. 40% chans att det blir grav och sen 80% att det går hela vägen. TD annandag jul, på sonens 20-årsdag :)), men jag kommer att testa redan på julafton så klart. Kram till alla!
-
Vilken tur att du kommer hinna precis! Lycka till! Spännade att få veta hur det går! Nu hoppas vi ju på en del julöverraskningar i tråden !Riita skrev 2010-12-13 18:06:28 följande:Jag fick datum för mitt FET idag. Det blir på tisdag nästa vecka alltså 21/12. Snacka om att precis hinna innan julstängningen. De mätte slemhinnan idag och den var 8 mm tjock, ska fortsätta med progynontabletterna och börja med vaggisar till helgen. Det börjar närma sig.
-
Eviglängtan - oerhört ledsen för din skull! Vi får försöka igen efter nyår. Du och jag och flera andra här i tråden!