IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Jag har normala värden på allting. Jag är inte fet, men jag är tung. I stort sett allt sitter just där vi satte alla sprutorna, från naveln och ner och så på höfterna. Det enda jag kan använda är två gravidbyxor som jag fick köpa för att ha något på mig till jobbet (ville inte gärna gå naken) - jag kommer inte i mina vanliga kläder. Men det värsta är nog mitt humör. Jag är riktigt deprimerad, det känns som att jag får hormonvallningar hela tiden och jag är på väg att be alla att dra åt... Ingen känner igen mig längre, inte heller jag själv. Jag väntar på tid för samtal, så det är på gång. Jag ser liksom allting i kolsvart, och det är inte likt mig. Jag brukar som sagt vara en riktigt glad skit med mycket humor. Nu går jag mest och... ogillar... allt och alla. Det är ju snart två månader sedan jag slutade med hormonerna... Å vad jag önskar att det ger med sig snart. Visst, jag tål inte hormoner, minipiller, p-piller så jag förstod att det skulle bli lite jobbigt, men inte så HÄR jobbigt.
Jag är bara så jädrans gnällig just nu...
Tog mig ut på en timme i skogen i alla fall, även om inte ens det känns roligt längre.
Vad skulle jag ha gjort utan er och det här forumet idag? Det blir säkert bättre imorgon. En stor bamsekram till er för att ni har sådana stora hjärtan och för att ni har ork att stötta mitt i er resa. KRAM till er.