Snösport skrev 2011-07-06 21:24:09 följande:
kalimero: hade jag sagt det innan....tusan vad spännande med bokad donator!!!
Tack, ja visst är det.
![Glad Glad](http://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Fjällsippan skrev 2011-07-06 21:38:39 följande:
kalimero: verkligen spännande att ni har kommit så långt som att välja donator! Har du fortsatt med Laktalen/Ovesterinet, eller gör du uppehåll nu?
Jag fick precis mail från Ludmila. Som svar på min fråga kunde man forstätta med Ovesterinet då det är bra för slemhinnorna. Men Lactalen är ajabaja. Ger sur miljö som simmare ej uppskattar.
Zinfandel - vad bökigt det ska vara att få hjälp! Hoppas du får fatt på någon annan eller tidigare tid, denna väntan är oerhört tärande i vår situation.
Läskigt detta med tandhälsans inverkan. Under en av mina första ruvningar, med 2 perfekta 4-celliga var jag tvungen att göra om en lagning i en tand som ömmade. Hade ångest för det länge trots att kliniken försäkrat mig att det inte var farligt. Kanske det inte var heller men jag skulle inte göra om det.
Hoppas du mår bättre Veronica! Låter inte bra med ont i magen, gå och få det undersökt!
Idag hoppas jag slemmis testar med ett riktigt test, och får ett riktigt fint plus.