IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Hur kul jag än tycker det låter med ananasen så tror jag också betydligt mer på äkta varor än droppar. Så jag käkar ananas just nu Och har fått ett recept av Snösport på Spirulinasmoothie som jag ska ge mig i kast med i em..... Provar även Maca för första månaden! Haha, snart får vi göra en lista på alla våra husmorskurer
Kalimero: bra inlägg om Apiforce i den andra tråden! Skönt att sambon din var snabb med papprena, kan verkligen tänka mig att det var lite av en milstolpe för honom för att känna full delaktighet, för att det skulle bli helt verkligt på nåt vis. Och du! Här är flera 68or i tråden även om du är 67a och glöm inte att här är 70-talister med sämre värden än du! Hur mycket Fragmin tar du?
AnnaLinn: när har du TD?!
Jag tror det där dropparna mest är placebo, en psykologisk effekt av att känna att man gör något. Nu har jag slukat en hel ananas. Ja inte blast och skal. Har också testat Maca i en månad nu innan inseminationen, har du testa pulvret? Fy attan vad det inte smakar gott. Jag har även detta som bla innehåller Spirulina, vetegräs och en massa nyttigheter, är en mårkgrön sörja när det mixas med vatten och smakar akvarievatten:
www.shopping4net.se/Haelsokost/Superfood/SuperGreens.htm
Ja jag är en ivrig testare av det mesta men Apiforce och annat innehållande fytoöstrogener passar jag mig för i samband med andra hormoner.
Det är tur vi har vår tråd annars hade jag nog mest läst och inte orkat skriva här på FL. Jag tar 2500 Fragmin/dag. Samma som falun ordinerat.