IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Om fler än jag är intresserade av att köpa detta och bor i närheten av Stockholm skulle vi kunna beställa ihop? Med Fedex kostar det 20 Euro i transport från en nätshop som verkar seriös.
Om fler än jag är intresserade av att köpa detta och bor i närheten av Stockholm skulle vi kunna beställa ihop? Med Fedex kostar det 20 Euro i transport från en nätshop som verkar seriös.
Hittade en studie om Inofolic, ganska få deltagare dock men positvit resultat:
www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21463230
Usch, jag tror det är kört för min del. Har huvudvärk och känner mig PMSig. Testade idag och det var så klart det ensamma värdelösa strecket. Har BIM onsdag men det står på testat att man kan ta det en vecka innan förväntad mens. Clearblue Plus. Som f-n inte visar något plus för min del.
Lycka till med hemmaförsök nu Skytten!
Minus på testet idag igen, BIM imorgon. Så jag tänkte skicka efter Inofolic idag om någon vill haka på.
Ska testa imorgon också. Ingen mens i sikte men jag tar Progesteron och det kan skjuta upp mensen. Men det är cd 27 imorgon vilket borde vara BIM.
Låter som ni haft det härligt och bra att få tid att diskutera strategi för hur gå vidare Zinfandel. Angående Inofolic så har Maryhe varit så snäll och satt mig i kontakt med tillverkaren. Jag mailade också men var rädd de inte skulle svara då italienare, engelska och mail inte alltid går som tåget. Men se de var villiga att skicka och till ett mycket bra pris. Väntar svar på ordern imorgon!