Zin, hi hi, det är klart att jag inte litar på henne jag dubbelkollar ju allt, både själv och här med hjälp av er Jag tänkte mest att det är så intressant när de ser ut som frågetecken när man vänder och vrider på något. Fast denna sista gång tyckte jag faktiskt vi hade en vettig diskussion...
Enya, tack för ditt fina inlägg, hoppas att ni får prova på den andra processen också (och att ni inte hinner passera åldersstrecket).
Sunseed, det låter som att vi tänker väldigt lika
finafina. men provar de inte att befrukta de andra ens? 3 fina med bra kvalitet är ju toppen, vila nu så att du orar med nästa spänningsmoment -väntan...Denna eviga väntan.
soligor, tack för länken, nu har jag lusläst den Det stämmer med det jag tidigare läst mig till i bla några vetenskapliga artiklar. Jag hade senast 1,7, men för bara ett par år sedan hade jag 3,9 (såg jag nu i ett provsvarsutdrag jag beställt) eftersom både min mamma och ena syster har hypothyreos är jag orolig att mitt värde ska fluktuera, (särskilt nu när jag just genomgått ivf och fått mf) men denna läkare trodde inte att det skulle ändra sig så snabbt och 1,7 är ju ett bra värde.