• Veronica1

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Tråkiga nyheter :( Sänder en tanke till er! Ni har så skön inställning trots allt, otroligt vad stark man är. Som Snösport skrev att hon sörjde mer de första gångerna än fjärde & femte misslyckandet, så var det för mig oxå. Vet inte nu hur jag kommer hantera et sjätte misslyckande, men jag hoppas attvi ska slippa uppleva det. Försök att njuta av sommaren & allt vad den har att bjuda på.

Sköt om er!

• Veronica1

Boe: Håller tummar & tår för dig imorgon, nu ska det gå bra! För mig blir det ÄP på fredag.

Ha det gott allihopa!

• Veronica1

Thuleslapper: Lycka Till imorgon, håller tummarna :)!!!

Då är man ruvare igen... Ruvar på 2 små räkor, ett 7 celligt & ett 8 celligt. Nu ska jag försöka må gott & bara ta det lugnt :)

Kram på er!

• Veronica1

Inanna68: Tack snälla :). Min sambos bästa kompis fick sitt första barn idag kl 11, samma tid som vi fick tillbaka våra små räkor, hoppas att det är ett tecken :)

• Veronica1

Boe: Ja ruvartiden är lååååång, vilken dag är du på?

Tack ska ni ha!

• Veronica1

Mamman: Grattis till ruvarstatus & lyckat ÄP :). Vi ligger lika i tiden :) När har du TD? Jag ska testa på midsommarafton, vilken dag... Jag ruvar oxå på 3 dagars, fast 2 st ett 8 celligt & ett 7 celligt.

Jag sitter på balkongen & njuter av värmen, men jäklar vad det blev svart ute bara sådär, smällen är nog inte långt borta nu...

• Veronica1

Thuleslapper: Grattis till fin fin skörd med ägg!!! Härligt :) LYCKA TILL på torsdag!!!

• Veronica1

Jag har inte heller riktigt hängt med i allt om Ludmila, mer än att det är en superkvinna i Sundsvall.

• Veronica1

Snösport: Men varför??? Jag beklagar verkligen, sååå tråkigt när det går fel :) Jag instämmer med de andra om att du ska vara uppmärksam på om det skulle vara ett X, det är inte att leka med... Jag gick alldeles för länge med mitt X. Nu hoppas vi på att det inte är det, men va försiktig. Du är en kämpe & en positiv glädjespridare, det är så härligt att läsa det du skriver, men som du skrev gråten kommer nog & det behöver man. Nu får ni ligga i i segelbåten i sommar för nu vet vi ju att ni kan ;)

Sköt om dig! Många kramar till dig <3

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?