• Veronica1

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Söte79 skrev 2011-11-21 14:04:57 följande:
    Nu är jag hemma. Skönt!! ÖS börjar lägga sig och jag slapp bli tappad! Lättnad. Hcg hade från i fredags 68 ökat till 216 idag! Så det var en otrolig lättnad!! Hade egentligen bara behövts dubblats. Jag känner mig lite mer avslappnad nu och tänker att nu får jag bara tro på att vissa har KRAFTIG värk i början. Så länge jag inte blöder så ska jag försöka njuta!! Och vad jag uppskattar och är glad över er här inne och att ni har tänkt så mycket på mig!!
    Underbart Glad Njut & må så gott!!! Va rädd om dig! Kramar
  • Veronica1

Grymt gjort Zin Glad, så jäkla bra!!! 

• Veronica1
    Söte79 skrev 2011-11-22 09:14:38 följande:
    Ville bara tacka än en gång för alla grattis! Tack!
    Hur mår du idag? Tänker på dig!
  • Veronica1
    Zinfandel skrev 2012-11-05 07:25:48 följande:
    Hej vänner!

Då är äntligen hemsidan klar Skrattande

Välkomna! Solig

www.fertilitetsguiden.com/index.html
    Tack snälla zinfandel Glad!!! Vilken otroligt bra sida, har nyss varit in & läst. Vi har gett upp våra drömmar om att någon gång få ett barn tillsammans men nu kanske jag måste ta upp det med mannen igen. 

Jag skriver aldrig här, men jag följer er & önskar er alla all lycka! 
  • Veronica1
    Zinfandel skrev 2012-11-07 12:55:48 följande:
    Oj tack alla!! Blir helt överväldigad över era kommentarer Skäms Tack, gulle er!! Hjärta Veronica; det vore den allra bästa komplimangen, tänk om jag kunde inspirera er till det!
    Nu när jag googlar Chris finner jag att han gör långt mer än akupunktur så han får väl få en egen kategori Flört
    Du är fantastisk {#emotions_dlg.flower}!!! Har redan börjat kolla runt om embryodonation, har otroligt dålig koll på det. Nu är det bara pengarna & modet saknas Drömmer

Lycka till alla kämpare & stort grattis till er som lyckats! 
  • Veronica1

Nej vad tråkigt!!! Håller tummarna för dig att det är en viljestark krabat & delar sig fint! Kram på dig

• Veronica1

Tänker på er alla Hjärta!  Vi har nu haft ett ett uppehåll på 1 1/2 år & jag tror att det har varit bra för oss, men nu känner vi att det kanske är dags igen... men den här gången blir det inte i Sverige. Det blir en EA i nåt land, vet inte vart än men det känns bra. 

Har följt den här tråden länge men inte gjort några inlägg, men jag önskar er alla så mycket lycka till!!!

Ni är bäst!

Ni får gärna kolla in min blogg som jag startade för några dagar sen verro72.bloggproffs.se

Tack för att ni finns!

• Veronica1
    Sunseed skrev 2012-12-19 19:41:32 följande:
    Uppehåll är skönt. Vi hade ett långt uppehåll mellan två IVF:er. Ett stort lycka till med framtida planer.

Ja det har varit skönt med ett uppehåll, jag tror att kroppen behöver det. Nu är det snart dags att ta nya tag Glad.

Tack så mycket!

Ha det gott.

Önskar er alla en riktigt GOD JUL & ETT GOTT NYTT ÅR Tomte
  • Veronica1
    myran6801 skrev 2012-12-20 22:45:23 följande:
    Hej alla vänner! Var ett tag sedan jag var här, men som ni vet gick vi över till äd. Jag kände att tiden började rinna ut och jag började få panik över att jag var 44 och barnlös. Vi fick 2 fina blastocyter tillbaka och på testdagen visade hemmatestet ett svagt plus och hcg 75. Har blödit lite hela tiden. Tog om hcg idag och nu visar det 165. Så nu vågar jag vara lite glad.

Grattis {#emotions_dlg.flower}! Va kul för er, håller tummarna att allt ska gå bra (för det ska det).Vi har manlig faktor, så vi har använt oss av donator alla gånger, men det har inte funkat iaf. Så nu går vi över till ED, kanske det sitter lite hos mig oxå eftersom det inte funkar, så känns som att det här kan vara värt ett försök.

Sköt om er!
  • Veronica1

Hej! Ni verkar så otroligt pålästa i den här tråden så jag måste fråga om någon av er vet något om testis atrofi? Har googlat en del men svårt att hitta något vettigt!

Sköt om er

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?