• Veronica1

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Vi är visst 3 st som har TD på midsommarafton :)

En liten fråga: Jag fattar inte vad som har hänt, men jag kan inte använda uttryckssymbolerna, det är bara på den här sidan. Det har varit så här i ca 1 månad, fattar ingenting!

• Veronica1

Inanna: Hoppas så mycket för din skull idag!!! Håller både tummar & tår för dig :)

Kram

• Veronica1

Inanna: JORDENS STÖRSTA GRATTIS TILL DIG, Tjohoooooo!!! Vilken lycka det måste vara :) Bra kämpat!

Turlid: Va skönt med ett härligt VUL!

Boe: Beklagar verkligen, många varma styrkekramar till dig! Nu håller vi tummarna för frysisarna till hösten. Sköt om dig!

• Veronica1

Ursäkta mig men här kommer en skum fråga ang flytningar, sorry men jag känner att jag måste fråga... Jag är på RD 10 idag & sen några dagar tillbaka så kommer det gröngula lite slemmiga flytningar, det är inte mycket men dom finns där som små snorkusar. Kan det vara nån biverkning av progesteronet eller??? Jag tror inte jag har haft så de andra gångerna...

Ha det gott :)

• Veronica1

Mamman0301: Usch & fy va trist med en blödning! Det behöver ju inte vara mensen, men man känner ju sin kropp ganska väl så du känner nog det själv. Jag är oxå på RD 11 idag & det känns ganska hopplöst för mig oxå, var ute på promenad igår kväll med sambon & då kom tårarna. Vi pratade om saker vi skulle göra om vi blir barnlösa, livet går ju vidare & då kan det vara bra att ha något annat att fokusera på...

Snösport: Vilken människa du är, du verkar vara helt amazing ;) Din sambo måste skatta sig lycklig som har dig!!! Hoppas du blir bättre i ryggen snart & ha så trevligt som det går i helgen!

Ni andra verkar oxå vara fantastiska människor, så många kloka & fina ord från er alla <3

Kramar i massor

• Veronica1

Boe: Tack <3

No Ka Oi: Spännande! Lycka till!!!

Enya: Vilket härligt samtal du verkar ha haft med läkaren, det betyder så mycket!!! Skönt för dig :)

Ha det bra & Kramar

• Veronica1

No Ka Oi: Va underbart!!! Grattis till lilla nöten :)

• Veronica1
    mamman0301 skrev 2011-06-20 09:01:29 följande:

Jaha då tog man gravtest idag för att kliniken ville trots blödningar. Givetvis var det ju det negativt. Åh vad less jag är på mens och negativa gravtest.

Men nu får jag samla ihop mig o se framåt istället.

Tänker på dig Hjärta Många varma kramar till dig!
  • Veronica1

Boe: Jag brukar inte få mens så länge jag tar progesteronet, kan få den typ en eller max 2 dagar innan TD & det är på fredag. Känner inget speiellt, lite lätt illamående & lite märkliga flytningar men det beror nog på vaggisarna. Ja ja bara vänta & se....

Så det är helt kört för dig tror du?

Hur går det för er andra???

• Veronica1

TACK Boe, behöver alla tummar jag kan få :)

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?