• mamman0301

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Jag måste bara fråga. Mina två förra IVF så har jag haft en massa biverkningar, jag har haft jätte ont i tuttarna efter ovitrellen och uppsvälld mage, men denna gång känner jag absolut ingenting!! Inte ens lite öm i brösten inte svullen om magen.

Jag underar om det varit så för någon annan här. Känns jätteskumt. Jag tror det är så för att det inte tagit sig så jag känner mig låg idag.

• mamman0301

Jaha äckliga bruna flytningar så då är väl det kört denna gång med. Nu ska min trasiga vänstra äggledare bort och sen blir det FET, har ju två blastisar i frysen.

• mamman0301
    Victoria71 skrev 2012-04-04 09:26:26 följande:
    Nääää, så tråkigt Mamman! Denna jäklar berg- och dalbana! Det låter som om du redan tänker i nya tag, men det skrivna ordet är förrädiskt ... stor kram till dig och ta hand om dig idag.
    Tack
  • mamman0301

Men tjejer , jag gjorde ett gravtest nu bara för att kolla att det var kört, men det blev plus. Så nu hoppas jag att det bruna vill försvinna o att det inte är början till tidigt missfall.

• mamman0301

Tack alla snälla. Det  är en lång bit kvar, men även om detta skulle gå åt pipan så vet jag äggen fäster i allafall.
    Kan inte fatta det. Har inte ett symptom, kanske lite tröttare. Och så har jag fått svamp. Men det är nog av lutinusen.

• mamman0301
    Tuvalina skrev 2012-04-04 14:59:20 följande:
    Grattis mamman!! Vilken RD är du på?
    Jag var på 9 igår.

Tack{#emotions_dlg.flower}
  • mamman0301
    Bengalen skrev 2012-04-04 17:13:51 följande:
    Mamman: Stort grattis! Snacka om tvära kast. Glad
    Tack, ja verkligenSkrattande
  • mamman0301
    tjorven01 skrev 2012-04-05 07:17:24 följande:
    Mamman
    Wow stort GRATTIS!!!!!!
    Fantastiskt underbart härligt
    Tack, ja det är sjukt härligt och nervöst, men jag ska försöka njuta{#emotions_dlg.flower}
  • mamman0301
    pp08 skrev 2012-04-05 08:03:38 följande:
    Grattis mamman! Jag testade också på rd9.(v3+4) och är nu i v5+2! Otroligt nästan 2 v sedan jag testade för första gången.
    Så härligt{#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?