slemtorsk i din bralla skrev 2012-04-23 21:03:29 följande:
här hålls tummarna för alla er andra också..
Angående att läsa journaler....jag tycker att det hör till självklarheten, men jag är väl naiv och väldigt bortskämd med att Sahlgrenska har haft totalkoll på mig, det står i min journal på datan att jag är extremt spruträdd och det läser alltid sköterskorna innan de börjar preppa för provtagning och frågar hur det känns, om jag vill ligga ner osv osv...
Samma sak med läkarna och barnmorskorna.. där har de verkligen koll!!
Och det är inte för mycket begärt tycker jag, kanske något man ska ta upp vid avslut sen för att uppmärksamma dem på det?
Ni som plussat......hur tidigt har ni plussat som tidigast? Jag är ju testomanen personifierad haha... testade i dag för att se om rester av ovitrell-sprutan fanns kvar men det var solklart negativt så nu tänker jag att OM något plus dyker upp för tidigt så är det inte sprutan iaf
Därför undrar jag, är ni alla duktiga och väntar till testdagen (som jag för övrigt inte fick någon direkt.. i dagboken står det 15 dagar efter insättning men det syftar ju till fredagen, då jag inte fick något insatt tänker jag) eller har ni börjat för tidigt att testa?
Ruvardag 9 plussade jag.