• Inanna Li

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Hemulen - Wow! Du också! Megastort grattis! Vilket plusregn här inne! FörvånadSoligSkål

• Inanna Li

Skytten - Beklagar ditt minus och att du ska lämna oss Gråter! Du blir djupt saknad! Hoppas att det ändå kommer en ny chans för dig! Stor kram!

• Inanna Li
    MissBoring skrev 2012-04-09 14:28:15 följande:

Inanna hur mår du nu??

Tack för att du frågar. Jag mår ganska bra förutom lite krämpor som foglossning och annat. Är i vecka 23 + 1 idag. Har varit på MVC imorse och lyssnat på hjärtljud. Allt verkar bra så här långt.
  • Inanna Li
    MissBoring skrev 2012-04-10 12:04:24 följande:
    Åh vad härligt Solig ja alltså att allt är bra inte att du har foglossning Skrattande
    Tack Skrattande!
  • Inanna Li
    MissBoring skrev 2012-04-10 12:19:30 följande:
    Jag tycker det är så kul att följa dig. Jag hade precis hittat hit när du fick ditt plus efter bara ett par veckor så det känns lite speciellt! Du ingav/ger mig hopp Hjärta
    Tack snälla för att du känner så Hjärta! Ja, efter 1,5 år med sex försök och 2 MA kändes det fantastiskt att lyckas på sjunde försöket 43 år gammal!!! Det är verkligen ett mirakel och jag har fortfarande svårt att tro att det är sant och blir lycklig för varje dag som jag får fortsätta vara gravid!
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?