• Inanna Li

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Enya70 skrev 2012-04-10 21:54:46 följande:
    Inanna, tror inte du behöver bekymra dig om magen om inte Bm är orolig. Hon kan ju skicka dig på TUL om du verkligen vill veta. Min mage ligger på övre kurvan men vi såg på det privata 3D Ul art lilllflickan är precis normalstorlek. Mycket fostervatten tydligen.

Vikten är ingen fara heller. Jag hade också lite att ta av sedan tidigare o i v 20 hade jag ökat 4.5 kilo och nu i vecka 36 är det totalt 7 kilo sedan plusset. Liten tar vad den behöver hur som helst.
    Tack för lugnande ord! Det kan bero på hur man själv ser ut och hur barnet ligger. Jag får väl lugna mig med att jag inte ligger utanför lägre normalkurvan i alla fall. Skönt att veta att du heller inte gått upp jättemycket. Det blir väl så när man har att ta av innan. Jag har ju en del fettdepåer Skrattande! Har börjat svullna om fötter, vrister och vader redan! Känns som om jag vankar som en gammal anka när jag går Glad!

Hoppas också få göra 3D-UL snart! Vill ju gärna vet om det är en tjej eller inte!
  • Inanna Li
    Sunseed skrev 2012-04-12 11:13:22 följande:
    Varning för gnäll:

Förbaskade KK. Demon Jag skulle bli uppringd kvart i tio på förmiddagen vilket inte har hänt. Jag sitter med telefonen 30 cm ifrån mig.
    Och när man försöker ringa igen "vi tar inte emot fler samtal idag, prova senare eller ring imorgon" på tele.svar. 
    Man blir så trött! 
    Förstår dig! Verkligen skit när det blir så {#emotions_dlg.djavulsk}! Hoppas de hör av sig snart!
  • Inanna Li

Boe - Tack Solig! Jätteintressant att teorin om ICSI och flickor kanske stämmer i praktiken! Vet heller ingen som fått ICSI-pojke. Men det måste ju vara åtminstone 45 % Skrattande! Hoppas du håller dig under 15 kg. Jag vill inte heller gå upp mer än så! Närmar mig redan snart 70 ... kg Flört och det är en del att bära omkring på när man är liten som jag!

• Inanna Li
    42an skrev 2012-04-12 17:19:50 följande:
    Hej på er! Hoppas allt går som ni tänkt er! Är inte här så mkt nu så jag har inte riktigt koll på vad ni håller på med. Dock förstår jag att du Inanna "fortfarande" är gravid, (menar inte att låta negativ men minns att du var orolig för ett tag sen) Underbart, grattis!

Ang ICSI-pojkar, så har jag enSkrattande, och en flicka. Så det kan bli både och.
    Kram till er alla, önskar er allt gott!
    Tack Solig! Det är verkligen som ett mirakel att fortfarande vara gravid då jag hade en del komplikationer från vecka 12 och framåt. Åh, grattis till ett ICSI-barn av varje kön! Kram Glad
  • Inanna Li
    Zinfandel skrev 2012-04-16 13:14:01 följande:
    Hundratjugoelva ungefär Tungan ute och 4:e vul imorrn!! 
    Lycka till imorgon! Bra att de är så noggranna Glad!
  • Inanna Li

Maryhe - Stor kram till dig Hjärta! Så oerhört ledsen för din skull! Hoppas du får kraft och tid till att göra en ny IVF snart!

• Inanna Li

Bengalen - Grattis till det 6-celliga ägget! Hoppas det är en riktig fighter som växer till sig! Kram!

• Inanna Li
    Zinfandel skrev 2012-04-17 12:11:11 följande:
    Nu är det bestämt att det blir ÄP på torsdag Glad Godingarna är nu 16-20 mm så det var rätt beslut att spruta en dag till och ett vul extra, en noggrannhet jag aldrig skådat i Sverige, en stor eloge! Nu hoppas vi på att ET går att genomföra på söndag istället för lördag eftersom jag tyvärr har ett stort jobb då... Vi håller tummarna! 
    Lycka till på torsdag! Vad glad jag blir att det ser bra ut! Kram Hjärta!
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?