• Inanna Li

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Slemmis - Grattis till Plus! Åh, vad roligt!

• Inanna Li

hemulen - Fy, vad sorgligt!  Kram till dig! Har varit med om samma hemska upplevelse 2 gånger!

• Inanna Li

Victoria - Jag önskar att jag hade ett bra och tröstande svar till dig. Hoppas allt jag kan att du kommer få embryo(n) att sätta tillbaka. Så tråkigt när denna behandligen verkade gå så bra men än finns det en chans! Stor kram Hjärta

• Inanna Li

Zin - Vilken underbar morgonnyhet! Hela dagen kommer vara full av Solig-sken för mig även om det blåser och är mulet ute! Kära vän, jag är så otroligt glad för din skull Hjärta!

• Inanna Li

Victoria - Så underbart bra att det blev en fin blastocyst att ruva på! Hoppas det ska bli ett ännu lyckligare slut l(eller början till ett litet mirakel) längre fram! Kram Solig!

Zin och Hitcher - Håller tummarna för ökat hcg!

Slemmis - Hoppas blödningarna avtar snart! Positivt att du har högt hcg!

• Inanna Li
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-05-09 16:40:32 följande:
    räknas det som högt då??? jag blir så osäker och virrig
    Det vet jag inte däremot (har aldrig kollat hcg själv) men enligt andra här i tråden verkar det ju bra Glad!
  • Inanna Li

Zin - Fruktansvärt sorgligt att det inte lyckades men ändå positivt att det fäste denna gång! Det känns som ett bevis på att det du har gått igenom i Athen samt operationen i Sverige har förbättrat dina chanser att lyckas. Hoppas så att de tre frysisarna är riktiga guldägg! Kram Hjärta!

• Inanna Li

Underverket- Stort grattis till 2 fina 4-celliga toppembryon! Det var precis sådana som jag lyckades med till slut! Glad

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?