IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Slemmis - Grattis till ! Åh, vad roligt!
Slemmis - Grattis till ! Åh, vad roligt!
Bengalen - Beklagar ditt minus ! Kram!
Victoria - Hoppas ÄP går bra!
hemulen - Fy, vad sorgligt! Kram till dig! Har varit med om samma hemska upplevelse 2 gånger!
Victoria - Jag önskar att jag hade ett bra och tröstande svar till dig. Hoppas allt jag kan att du kommer få embryo(n) att sätta tillbaka. Så tråkigt när denna behandligen verkade gå så bra men än finns det en chans! Stor kram
Zin - Vilken underbar morgonnyhet! Hela dagen kommer vara full av -sken för mig även om det blåser och är mulet ute! Kära vän, jag är så otroligt glad för din skull !
Victoria - Så underbart bra att det blev en fin blastocyst att ruva på! Hoppas det ska bli ett ännu lyckligare slut l(eller början till ett litet mirakel) längre fram! Kram !
Zin och Hitcher - Håller tummarna för ökat hcg!
Slemmis - Hoppas blödningarna avtar snart! Positivt att du har högt hcg!
Zin - Fruktansvärt sorgligt att det inte lyckades men ändå positivt att det fäste denna gång! Det känns som ett bevis på att det du har gått igenom i Athen samt operationen i Sverige har förbättrat dina chanser att lyckas. Hoppas så att de tre frysisarna är riktiga guldägg! Kram !
Underverket- Stort grattis till 2 fina 4-celliga toppembryon! Det var precis sådana som jag lyckades med till slut!