• Inanna Li

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Vi4 - Lycka till med FET på torsdag!

• Inanna Li

Vi4 - Beklagar djupt att det inte blev FET! Stor tröstkram {#emotions_dlg.flower}

Nu Syskon - Ledsamt att det misslyckades igen! Önskar dig allt gott inför framtiden Hjärta!

Angelig - Grattis till 10-poängaren! Håller tummarna Solig!

Linköping - Lycka till inför nästa försök! Hoppas ni hittar hotell i Köpenhamn Glad!

Kram till alla andra!

• Inanna Li

hemulen, Vi 4 och alla andra - Jag har 5 veckor kvar till BF. Känns otroligt nervöst och spännande! Har sett den lilla flickan på UL senast för ett par veckor sen då jag var orolig för otydliga fosterrörelser. Hoppas på det bästa nu. Är på något konstigt sätt mer orolig för hur lilla Li mår än inför förlossningen (trots att jag egentligen har förlossningsskräck och är rädd för smärta). Antar att det är så man känner som mamma Glad ...

Kram och trevlig sommar Solig! Jag tittar in här då och då när jag får tid och följer er alla med stort hopp och spänning!

• Inanna Li
    Victoria71 skrev 2012-06-29 17:50:40 följande:
    Inanna, det är SÅ häftigt att det snart e dags för dig! Önskar dig allra allra bästa lycka till!
    Tack min vän Hjärta! Hoppas ditt nya upplägg med p-piller kommer funka bra nästa IVF. 
  • Inanna Li

Zin - Beklagar djupt att det blev minus. Det borde varit din tur nu. Kram käraste vän Hjärta!

Söte - Grattis till lilla Ophelia! Jag älskar verkligen namnvalet Nalle! Och så bra att du påminner om att det kan lyckas efter många IVF.er! För mig tog det 7 försök innan det gick vägen!

Kram till miss Boring, mamma och Bengalen som drabbats av motgångar! Hoppas er tur kommer!

Kram till er som jag glömt och alla som kämpar vidare!

Har 3 veckor kvar till BF och känner mig förväntansfull och orolig på samma gång! Har varit sjuk i förkylning större delen av veckan men känner mig något bättre nu.

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?