IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Vi4 - Lycka till med FET på torsdag!
Vi4 - Lycka till med FET på torsdag!
Vi4 - Beklagar djupt att det inte blev FET! Stor tröstkram
Nu Syskon - Ledsamt att det misslyckades igen! Önskar dig allt gott inför framtiden !
Angelig - Grattis till 10-poängaren! Håller tummarna !
Linköping - Lycka till inför nästa försök! Hoppas ni hittar hotell i Köpenhamn !
Kram till alla andra!
MissBoring - Grattis till det fina embryot! Håller tummarna stenhårt !
mamman - Hoppas blastocysten tar sig!
hemulen, Vi 4 och alla andra - Jag har 5 veckor kvar till BF. Känns otroligt nervöst och spännande! Har sett den lilla flickan på UL senast för ett par veckor sen då jag var orolig för otydliga fosterrörelser. Hoppas på det bästa nu. Är på något konstigt sätt mer orolig för hur lilla Li mår än inför förlossningen (trots att jag egentligen har förlossningsskräck och är rädd för smärta). Antar att det är så man känner som mamma ...
Kram och trevlig sommar ! Jag tittar in här då och då när jag får tid och följer er alla med stort hopp och spänning!
tjorven - Vilken lycka! Så underbart! Grattis !
hemulen - Tack !
Tuvalina och Underverket06 - Grattis till era bröllop !
Zin - Hoppas allt går/har gått bra för dig idag. Stor kram
Zin - Beklagar djupt att det blev minus. Det borde varit din tur nu. Kram käraste vän !
Söte - Grattis till lilla Ophelia! Jag älskar verkligen namnvalet ! Och så bra att du påminner om att det kan lyckas efter många IVF.er! För mig tog det 7 försök innan det gick vägen!
Kram till miss Boring, mamma och Bengalen som drabbats av motgångar! Hoppas er tur kommer!
Kram till er som jag glömt och alla som kämpar vidare!
Har 3 veckor kvar till BF och känner mig förväntansfull och orolig på samma gång! Har varit sjuk i förkylning större delen av veckan men känner mig något bättre nu.