Inanna Li skrev 2011-02-16 10:08:56 följande:
För övrigt är det fantastiskt roligt att så många nya hittar hit. Det känns betryggande att veta att man inte är ensam runt 40 med att kämpa för ett barn!
Det verkar vara många fler än man tror. Jag håller mig mest här inne för jag har sett att man kan få mycket skit för sin ålder kontra barn ute i andra trådar, och det är ju liksom inte det man behöver höra i en sådan här situation.
Själv är jag oerhört glad och tacksam över att jag inte fick barn med någon av dom där killarna jag hade i yngre dagar. Jag hade inte träffat "denna där" ur familjesynpunkt.
Jag är oerhört glad och tacksam över att jag äntligen har träffat en person som - oavsett om det skulle hålla mellan oss eller inte - skulle vara världens bästa pappa i alla lägen och jag är oerhört övertygad om att jag hellre skulle haft mig som mamma nu än när jag var 25. Men jag har inga fördomar om unga mammor, jag har väninnor i åldrar från 23 och uppåt 50 och alla dom pärlorna skulle vara eller är jättefina mammor. Folk får göra precis som dom vill om jag får göra som jag vill.