• turlid70

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Hej, är ni liksom jag snart 40 och ska genomgå en IVF behandling inom kort. Vad tror ni om våra chanser till en Baby?

I början av augusti börjar jag spraya, det är vår första behandling direkt bestämd med mikroinjektion på Karolinska. När börjar era behandlingar och var? Skriv gärna om era känslor innan behandlingen och så kan vi kanske följas åt till framgång och lycka!

{#emotions_dlg.flower} Varmt välkomna! {#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
  • Sunseed
    Zinfandel skrev 2011-02-16 18:24:51 följande:
    Fasen, vad är det ni säger?! Jag hade verkligen räknat med checken i september. Inte nog med att det inte blir kottar, nu får jag dessutom reda på att det inte blir nån check :( Skrattande
    Hur fan ska det här sluta?
  • Sunseed
    Thuleslapper skrev 2011-02-16 17:44:29 följande:
    Jaha ok, då förstår jag.
    Trodde att ni fick 3 försök också
    Vad härligt med flera pingviner!!!
    De kan ni spara till syskonförsökCool
    Ja,  jag ligger här och klappar min mage och försöker att inte svära för högt till tv:n (vill ju inte vara en taskig förebild till det lilla fröet) och hoppas på att han/hon vill stanna. OM vi har sådan tur så blir det nog så att vi provar med en pingvin längre fram också. 

Jisses, kors i taket. Jag har varit på bra humör hela dagen... 
  • Sunseed
    sushikatten skrev 2011-02-16 21:25:57 följande:
    Sunseed: Underbart resultat! Förstår att du sprudlar av glädje!
    Jaa, tack!! HjärtaJag sprudlar idag, sedan har jag lärt mig av alla er starka kvinnor här inne att imorgon kan det vara dags att gråta. Det gäller att grabba tag i alla härliga stunder och riktigt njuta av dom så att man laddar för att klara av eventuella motgångar. Today the sun is shining. Solig
  • pp08

Sunseed: grattis till flera i frysen. hoppas du inte behöver de på några år

Flicka 2009 & BF okt 2011
  • oceanney
    turlid70 skrev 2011-02-16 09:01:32 följande:
    Har det blivit någon bebis leverans än?
    Ingen leverans ännu dessvärre... Solig
  • Sunseed

Tack tack tack!

Nu har jag en fundering här. Jag har inte varit så här förkyld och dålig på säkert 15 år som jag är sedan ET. Jag har legat hela veckan. Det känns som ungefär världshistoriens sämsta vecka att ligga förkyld och hosta och snora. Dessutom har magen brakat samman totalt.
    Är det någon annan som haft så efter ET? Är det liksom någon reaktion på allt? 

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?