underverket 06 skrev 2011-02-17 15:08:26 följande:
Sunseed: Vet att man inte får äta ipren, men tror att alvedon är ok. Det brukar stå i innehållsförteckningen som kommer me medicinen om gravida o sådana som vill bli gravida får äta den.
Thuleslapper: Krya på dig. Hoppas du känner dig bättre snart både med förkylningen o me jobbiga tankar. Ska inte säga att jag förstår hur du känner, för jag är inte riktigt i samma situation, då jag redan har ett barn. För några veckor sedan hade jag dock liknande tankar. Blev rikitigt ledsen när jag tänkte på att det kanske aldrig blir något syskon till min son. Sådana tankar har vi noga alla här i tråden, oavsett om vi försöker bli gravida me första eller andra barnet o längtan är kanske lika stor. Dock är det en stor skillnad på att ha fått ett barn. Sorgen att inte kanske få något barn alls måste vara mycket värre. Håller tummarna för att du för ett+. Hur du fåt ett eller två ägg insatta?
Tack för omtanken
Men förkyld är jag inte..... har jag skrivit fel någonstans?
Fick "bara" ett insatt då de fick ut ett ägg som var för bra...
Hade jag bara haft halvdana ägg hade de satt in 2.
Kanske nästa gång (ja jag är väldigt negativ men jag känner på mig att det inte blir något den här gången heller. Alla andra får ju barn så det räcker