• pp08

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Grattis Maryhe! Bra ruvartid vid påsk!!!

• pp08

Skytten: oftast kan man köpa grav test i vissa matbutiker. Fråga i kassan om du inte hittar ! Oftast på landsbygden o fjällen kan vissa affärer ha utökat sortiment. Oftast rfsu testet som säljs!!!!!!!

• pp08

Grattis mamman! Jag testade också på rd9.(v3+4) och är nu i v5+2! Otroligt nästan 2 v sedan jag testade för första gången.

• pp08

Känner mig toksvullen. Måste vara tarmarna. På kvällen nu som en hård bulle ovanför naveln. Livmodern än så länge längre ner. Om inte. Vad kan det vara. Vätska? Blir v5+3 imorgon.

• pp08

Glad påsk är Prickig Påsk här. Dottern har fått vattkoppor för andra gången. Smittades av kusinen för 2v sedan. Första gången mild, nu rejält med blåsorna/ prickarna.

• pp08

Skytten. Tråkigt!!
    Ja. Lutinus fördröjer mensen. Vänta några dagar till och testa på nytt du har väl inte testdag officiellt förran om 2 d?? RD 16 brukar cvl ha nu, just för att prog fördröjer.
    Om kontrollstrecket är ok är testet ok. Men vänta mågra dagar till. Jag brukar samla kisset så att jag testar med rätt mängd.
    Kram !

• pp08

Maryhe: jag har alltid haft kramp i benen under ruvningen med crinone. Använder vaginaltablett som heter Lutinus och har inte känd något!! Är gravid i v5+6 men ska fortsätta med lutinus iaf fram till vul nästa vecka.

Låter som bra symptom du har!!

• pp08

Maryhe. Tack. Just nu är det bra. Mådde jätteilla förra helgen och har nu ibland dragningar i magen. Testtrecke På grav test så stark att det är mycket starkare än kontrollstrecket!!!!

Förra året tidigmissfall. Så jag fick aldrig uppleva starka test eller digitalt 3+

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?