IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
zinfandeln: hi,hi,hi,hi!!!! jag har insett att jag skrivet mer och mer som en kråka här. Nä det är en tjej faktiskt men o så vältränad
zinfandeln: hi,hi,hi,hi!!!! jag har insett att jag skrivet mer och mer som en kråka här. Nä det är en tjej faktiskt men o så vältränad
Lät som en skräckberättelse ovan men det skulle vara att NEj det är inte så svårt..Fostimon har också sprutor men större förpackningar så jag behöver inte blanda så många tabletter
Nej jag får alltid 10 sprutor och gör misstaget att alltid göra av med dem och pappret runt mm så kommer aldrig ihåg vad de hette,,,hi,hi apoteket får kolla i historiken så hoppas fixa rätt denna gången. Ska beställa i nästa vecka Ute i god tid!
Mia69: nä jag börjar först när jag får mens dvs jag har mens nu så det blir nästa i mitten slutet på v20 18-22 maj däromkring startar jag, startade på första mensdagen sist så det blir nog samma nu men talar m läkaren på måndag om han ringer i tid denna gången för alla mediciner var ju inte mega bra för mej sist heller...reaktioner, för stora reaktioner enligt dem så det blir väl bara spymigränen man får dras med.
Härligt och tiden går snabbt nu pirrar.
Har själv haft uppehåll med vitaminer sedan förra gången ..inte likt mej men varit så in i trött på att ta dem så fått i mej typ varannan dag högst av allt. Dragit igång nu i måndags igen med omega-3, d-vitamin + sol, mitt val Kvinna, folsyra och går varje dag en sväng på 20-60 minuter..lite spinning och som ni vet har det blivit typ mer än 20 dgr skidåkning och toppturer sedan mars månad och det ska bli lite till...men nu är det ju joggingväder ute dessutom så lätt jogg ska det bli fram till 5 dgr sprutande.
jAPP, HELT KLART OCKSÅ TAGIT mitt reproduktionsorgan i nacken och sagt till sej att växa upp!!
Kattenizze: träning= allt har sin tid och jag köpte också gåstavar när vi skulle göra vår första IVF så jag promenerar bara då med så om jag blir gravid så blir det verkligen inte hårdträning alls, situps är jag typ livrädd för när man ruvar men har skadad rygg så jag passar på som attan att träna hårdare från mens till ÄL varje månad och sedan blir det ju skidor då och då men tjo vad jag är försiktig och bara promenixar när jag ruvar ...så du gör rätt...säkert inget fel men har vi kämpat så mycket så ska ju inte ett misslyckande bero på något man gör iaf, mitt samvete och psykiska hälsa mår bra av den tanken!
Alla vill vi bli gravida men jag förstår för illamående är ju inte alls kul att vara så klaga lagom stör inte alls mej...vill bara vara gravid jag kan hoppa över illamående och sådant.
myrslok: Lycka till och 50-60% chans vill man ju egentligen ha!!
Enya, Innan : tänkte inte på det men självklart ska jag ha medar eller skidor på också
Zinfandeln, Innan, Boe, Fjällsippan: Här har jag aldrig fått pluss på stickan och drack vin 3 dgr innan ÄP på första samt 3:e under spruttiden tror jag och läkarna sa att drick måttligt och kasnke inte dagen innan ÄP så blir allt bra. Jag renar mej från alla "gifter " som jag tror jag kan inte för mycket av...typ choklad, socker(kakmonster ) och läsk samt alkohol men som sagt jag tror mer att helheten gör sitt och jag dricker så lite så sällan nu för tiden så jag tog beslutet att avstå helt för det gör mej ändå inget alls. Känns bra men skulle kunna ta ett glas rött för det sägs ju av många vara bra både för det ena och andra.
Gjort fint runt våra svarta vinbärsbuskar idag....hur gör man saft utan en massa socker? någon som kan det...det ska helst bli gott också.
Boe..får du massage när du har influensa? Ska ju vara försiktig med massage när man är sjuk...eller är det bara min kropp som reagerar när jag får massage när jag är krasslig?
Må väl!!
Fjällsippa: gjorde flera liter saft i höstas och köpte så mycket socker innan jag gjrode det och nä så mycket som jag köpt går inte åt...har typ 4 kg i skafferiet nu hi,hi,hi,hi,hi!