IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Enya70 skrev 2011-05-02 22:43:27 följande:
Jag har ju ett par egna doktorander som också var med så det blir rätt ofta föreläsningar för dem..haha..
Men jag tycker ju förstås det är MYCKET coolare att göra toppbestigningar och leda gympapass så alla impas vi av olika saker
Jo tur alla är olika, jag är en smart praktiker före plugghjärna har jag insett på gott och ont, tyvärr verkar man skulle ha pluggat högskola om man ska komma ngn vart i denna manliga värd jag är i..tyvärr för vad jag gjort verkar inte väga lika tungt som mitt CV..mitt cv visar att jag trots hårda tider alltid jobbat med typ något och sedan tillbaka på spåret efter ett tag...borde gått arbetslös istället för 4 ströjobb verkar det som. Det är lite tuffare i Norrbotten, troligtvis för det finna så få jobb och många sökande och
folk här tror alltid jag ska flytta snart fast sambon är härifrån för jag har ju inte rotat mej med familj liksom...så jag måste alltså föda ett barn för att kunna byta jobb då? Japp gärna!!!
Hänger jag på mej gymnasieingenjörsringen som tydligen ser ut som en högskolering så får jag mer avancerade frågor och mer respekt= visst är det konstigt! Nu gillar jag inte ringar så mycket men kanske ska göra så ett tag igen för det funkade ju superbra när jag var ung ung.