• turlid70

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Hej, är ni liksom jag snart 40 och ska genomgå en IVF behandling inom kort. Vad tror ni om våra chanser till en Baby?

I början av augusti börjar jag spraya, det är vår första behandling direkt bestämd med mikroinjektion på Karolinska. När börjar era behandlingar och var? Skriv gärna om era känslor innan behandlingen och så kan vi kanske följas åt till framgång och lycka!

{#emotions_dlg.flower} Varmt välkomna! {#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
  • Skruttefia
    Zinfandel skrev 2011-03-03 14:56:35 följande:
    Tack Fjällsippan för ditt underbara inlägg!
    Instämmer!
    ♀ jan-06 & ♀ jun-09
  • Inanna Li
    Instämmer också! Det är otroligt vad länge du har kämpat och det visar på att ingenting är omöjligt!
  • Sunseed
    turlid70 skrev 2011-03-02 21:11:21 följande:
     Ringde till kliniken och sa att jag fick utslag igår och dem frågade inte vilken tid, har nog pågående ÄL just nu. Så på fredag em blir det återföring av det sista lilla embryot vi har kvar. Hoppas bara att det klarar upptinnningen.

Stor varm kram till er alla!
    Lycka till imorgon!
  • Sunseed
  • Thuleslapper
    Zinfandel skrev 2011-03-03 11:17:43 följande:
    Thule: I min värld är just humöret en direkt koppling till behandlingarna och en effekt av allt det vi stoppar i oss. Jag är rätt glad skit men märker att jag har mycket lättare till gråt & irritation nuförtiden. Alla kämpar med de frågor du ställer och jag önskar att någon hade svar på dem. Men ge inte upp, jag är övertygad om att kämpande måste ge resultat, det kan ju inte vara av ondo att vi går igenom detta. Köp The Infertility Cure omedelbart ;)

Beställd och betald
  • turlid70
    Snösport skrev 2011-03-02 22:21:26 följande:
    Turild70: himla mycket lycka till på fredag    Får hålla tummarna för dej nu! 
    Sunseed skrev 2011-03-03 17:52:56 följande:
    Lycka till imorgon!
    Fjällsippan skrev 2011-03-03 21:43:35 följande:
    Stort lycka till imorgon, Turlid{#emotions_dlg.flower}!
    Tack så mycket tjejer! Är lite nervös nu och kommer nog darra hela fm, vill inte ha något samtal från kliniken.
  • turlid70
    Snösport skrev 2011-03-02 22:21:26 följande:
    Turild70: himla mycket lycka till på fredag    Får hålla tummarna för dej nu! 
    Hur gick det för dig? Testade du minus eller fick du mens?
  • turlid70
    Inanna Li skrev 2011-03-03 10:17:07 följande:
    Turlid - Välkommen tillbaka! Jag har undrat så vart du tog vägen. Härligt med en semesterresa till Dubai. Hoppas det blir lugnare när du kommit in i det nya jobbet! Lycka till med FET på fredag! Härligt att det äntligen blir av och nu vet du ju att tvådagarsfrysta lett till graviditet för många. Stor kram Glad
    Tack så mycket. Jag tror att värmen skyndade på min ÄL och vilken tur att det blev ett utslag i tisdags så att det hinns innan helgen. Har tagit två gånger stödjande progresteron, kanske dumt att göra det i naturlig cykel, men jag ska fråga om det idag.
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?