sushikatten skrev 2011-02-04 12:03:51 följande:
Hej Alla!
Innana68: Vad duktig du är med att låta bli kaffe! Jag klarar bara inte av det. Barnmorskan på min klinik tyckte absolut att det var bättre att jag fortsatt med kaffe än slutade tvärt. Hon sa att det inte är bra att chocka kroppen men jag vet att det ökar missfallsrisken och det vill jag absolut inte. Jag älskar starkt kaffe men försöker inte dricka så mycket. Ska nog tänka mig för lite extra nu. Minska ner på det rejält i alla fall. Max två koppar om dagen. Älskar latte!Och nu är det som värst suget på kaffe.
Håller tummarna för FET imorgon och du ska se att det går bra. Vet du vem som ska sätta in den/dem? Jag gick på ivf kliniken innan nämligen. Alla är ju för sig jätte bra där så det spelar ingen roll. Jag glömmer nästan varje gång att jag inte får kissa och då slänger jag i mig massor av vatten och det har gått bra hittiolls. Vad spännande, håller allt det går attt hålla.
Tack! Jag älskar också latte. Är addicted egentligen men försöker stå ut
! Jag vet inte vad jag ska få för läkare imorgon. Glömde fråga när de ringde från kliniken igen för att bekräfta tiden. Jag brukar ha A-K Lind om du vet vem det är. Är väldigt nöjd med henne och skulle önska att det blev hon men jag får väl nöja med mig "vem som helst". Antar att det är "jour-tid" på lördagar så att de kanske har varsin helg.
Bra idé att dricka innan så man vet att blåsan är lagom full. Problemet är att jag besväras av överaktiv blåsa jämt och när jag är nervös blir det liksom ännu värre..
Hoppas din ruvning ger resultat!