Underverket - Neeeej, nej, nej...
Massor med kramar till dig!! Å även till er andra i tråden som har det tungt å jobbigt just nu
vickan12 - Fy fasen va tråkigt! *Kramar om* Ja, hur ska man orka.. Den frågan har nog snurrat i de flestas huvud härinne.. Jag är oerhört tacksam att denna tråden finns med så många underbart fina människor som stöttar å peppar
Ego - Har kommit hem från Falun. Av de 16 som befruktades klarade sig 15 till blastisar. Jag fick en tillbaka och de andra ska de odla en liten stund till för att sedan bestämma om isf vilka som kan frysas. Får besked per brev. Fick Trombyl och Fragmin oxå, vilket jag aldrig haft förut.
Mina försök:
IVF 1: 10 ägg - 4 befruktade, 2 till mig, inget till frysen. Menopur + synarela. Biokemiskgrav.
IVF:2 11 ägg - 3 befruktade, 2 till mig, inget till frysen. Menopur + synarela. Negativt.
IVF 3: 11 ägg - 9 befruktade, 1 till mig, 3 till frysen. Gonal-f. Gravid, MA v. 16.
FET 1: Biokemisk grav,
IVF 4 : 19 ägg - 16 befruktade, 15 blastocyster. 1 till mig, till frysen ?. Puregon. TD 15/6.
Jag trodde det tredje försöket resulterade i fyra befruktade för det var så jag uppfattade det på kliniken, men nu när jag läser journalen så var det visst nio befruktade, tydligen inte så bra men iaf.