IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Söta Söte, vad bra att din bebis mår bra. Jag hoppas även du kommer må prima snart igen!!
Tack för era hejarop!!
Söta Söte, vad bra att din bebis mår bra. Jag hoppas även du kommer må prima snart igen!!
Tack för era hejarop!!
Myra, vi lyckades inte första gången med IVF men å andra blev vi gravida aug 2010 spontant. Min gissning att det inte fungerade på vårt första IVF är att det inte var ett guldägg helt enkelt. Vi hoppas det ska vara det denna gång!
Tror inte att jag har några immunologiska besvär... jag tänker också att jag blev ju gravid för inte så länge sedan. Å andra sidan har jag haft en konstig fundering som jag inte tror är rimlig och det är att jag sex månader innan jag blev gravid fick en depot medrol spruta, alltså kortisol in i armen på grund av en muskelinflammation. Verkar lite långsökt va?
Tack alla för lyckönskningarna! Jag är ju endast på dag 5 idag och endast tagit 4 sprutor så de kunde inte se så många äggblåsor än. Läkaren menar att det tar lite längre tid i början med Menopour. Jag lämnade ett blodprov med. Fick en ny tid på onsdag då det är dag 10.
Bengalen! Hoppas så för din skull att äggen blir riktigt fina, befruktade och livskraftiga!
Zin, jag hoppas så att det blir sista gången och att du inte får så tråkiga symtom efter bedövningen! Kram till dig!
Yes! Flera stafettpinnar mottages tacksamt!
Hörrni, efter alla diskussioner om kortison här så borde det väl inte vara någon nackdel om jag ber min läkare ge mig en depot medrol, kortisonspruta i axeln där jag har en pågående inflammation. Vad tror ni, är det dumt att göra mitt i ÄP:s- tider?
Bengalen och Zin. Lycka till imorgon!! Då ringer jag nog min läkare imorgon.