• Tuvalina

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Alla fina forumare, uppdatera mig lite angående hormonbeh och ägglossningssekret, är det normalt? Är på dag sju nu och har rejält med ägglossningssekret. Vet att det skrivits om det förut... Skriv gärna igen...

• Tuvalina

Missboring, tror att Den sidan gäller "vanligt" ägglossningssekret. Ni menar jag att jag får det under behandlingen med Menopour. Men antar det har med att det är LH hormon i Menopour helt enkelt. Tack ändå MissB!!

• Tuvalina

Åh, vad skönt att ni också fått ägglossningssekret. Myra, då ligger vi i samma fas du och jag. Om allt är som det ska på onsdag så blir det nog ÄP på måndag för mig med! Mamman, hur är det med dig?

• Tuvalina

Här möts förtvivlan och oro med glada nyheter.

pp08, så tråkigt att höra om VUL. Det finns ingen garanti i livet. Kanske kan det sluta bra ändå. Jag hoppas naturligtvis det!

Ciara, gläds åt det som du fått vara med om! Ett pickande hjärta, är något väldigt väldigt speciellt.

Zinfandel! Vad oerhört glad jag är att du snart är framme vid ÄP dag.

Stor kram till er alla!

Imorgon ska på vårt 2:a VUL, det är dag 10. Hoppas hoppas det finns några äggblåsor där nu...

• Tuvalina

Grattis tjorven! Å Bengalen, hoppas för dig nu! Kommer nu från kliniken i Falun. Jag har en slemhinna på 11 mm och fyra äggblåsor mellan 11-16 mm. Så det blir nog ÄP på måndag. Får reda på det under em. En äggblåsa var 16 och en bara 11. Vad händer med den största då, kommer den utvecklas mer än de andra och blir de mindre omogna? Vi ska få göra AHA och få tillbaka två embryon!!

• Tuvalina

Zin, vad Oerhört fantastiskt att läsa det gått bra!! Snabb fråga nu, var och spelade ikväll och glömde ta Menopour och cetrotide 20.30 som jag brukar och det blev kl 22 istället. Tror ni att det får allvarliga konsekvenser?

• Tuvalina
    Slemmis, hoppas med att det är slowstarters. Det låter som ett bra begrepp. Håll i!!!

Pp08, tänker på dig med Hjärta

Vi4, jag har det bra. Det var Tusses ett-årsdag igår, vilket vi uppmärksammade genom att göra en jättefin inskription på en natursten och åkte till hans grav med Det blev mycket mycket fint. Jag måste vara hemma från jobbet, för kliniken förbjuder mig att vara där eftersom det är calici där. Både för min skull och klinikens skull. Det blir ÄP på måndag! Hur har du det??

Sunseed, så himla duktig du är med motionen!! Vi ska gå ut och gå nu... hm... vindarna blåser och snön kommer som vassa nålar från himlen :-0.

Zin, hoppas du får trevliga besked idag... vet inte hur det fungerar på CFC, om de ringer upp så där dagen efter... Tänker på dig jättemycket!!
  • Tuvalina

Aha, då ska man gå och inhandla grape och ananas nu då....
    Vad bra Zin att det blir på söndag eftersom vad jag förstår så har du ett stort jobb på lördag. Då blir det tredagarsembryon. Förmodligen samma som kommer bli för oss Så oerhört spännande, spännande, spännande!!
    Pwiuuuu... precis så.

Slemmis, Vad jag vet så har Pergotime ingen verkan när man redan har ägglossning.

MissB, om jag var du skulle jag ta dubbeldos eftersom det fungerade förra gången!!

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?