• Mamma gås

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Tack !!

Å sorry Inanna.., såg inte att jag tagit fel lista.. Tungan ute Hihi.. Å grattis till dig!!

• Mamma gås

Men va fasen va det ska gå åt pipsvängen just nu.., jätteledsen för er skull Sushikatten och Zinfandel..

Snösport: Skönt att du fick byta preparat, hoppas att detta funkar bättre. Har oxå haft helt galet ont i magen (tarmarna) sen jag tog min äl-spruta.., känns som jag svalt en medicinboll och sen har träningsvärks-svullen-krampsmärtor... Spelar ingen roll om jag går el kissar el gör nåt för allt gör ont.. Vad har du gjort för att det ska bli bättre?

Lycka till på ÄP på fre Fjällsippan Glad

Kul o höra att det är fler än jag som är intresserade av det andliga och ockulta Skrattande

• Mamma gås
    Fjällsippan skrev 2011-02-08 14:37:16 följande:
    Tack Mamma gås . Jag vill inte oroa dig, men med tanke på din typ av magont efter ÄL-sprutan så låter det nästan som att du vore lite överstimulerad. Eller du kanske brukar må så efter sprutan/plocket?
    Ja, min sambo pratade om det igår oxå... Nej, jag har inte haft så här förut.. Tack för omtanken Solig
  • Mamma gås
    Snösport skrev 2011-02-08 17:46:32 följande:
    Eviglängtan : nä här lever vi på hoppet och procenten vet vi ju så den behöver inte tjatas med...hoppet !!!

Mamma Gås: min akupunktör som jag var hos kl 13 satte lite nålar som skulle slå isär reaktionen och jag mådde inte lika illa efter det och har lite kramp men inget som jag spyr av just nu så det går nog tillbaka helt nu då...tror jag.  Hört att man ska drick endel om man håller på att bli överstimulerad så grö det, många saker kan man ju hjälpa genom att rensa med vätska...hoppas det går över på dej.
    Va skönt att ´det är lite bättre :)
  • Mamma gås

Woohooo!!! GRATTIS pp08 !!! Jag fick rysningar i hela kroppen när jag läste det Solig Åhh så underbart! Hjärta

Lycka till idag Snösport och Fjällsippa Solig

• Mamma gås

Snösport - Va härligt att höra att det ser så bra ut!!! Som Inanna säger så låter det ju absolut spännande det du skrev :) Håller tummarna för dig imorn o hoppas det blir till fysen oxå!! Är det första gången isf?

• Mamma gås

Fjällsippan - Grattis till ruvningen o till lillen i  fysen oxå Glad

oceanney - Åh, va spännande att det snart är dags,  att äntligen få se och hålla det lilla livet  {#emotions_dlg.flower}

Inanna - Skönt att du mår ok efter omständigheterna. Solig Hälften vunnet med en härlig inställning!

• Mamma gås
    Fahlvik - Usch stackare.., inte trevligt med magsjuka.. Hoppas du mår bättre snart!!

Turlid70 - Hihi.., jag fundrar oxå på om jag ska tjuvtesta lite.. Har oxå bm på lörd sen har jag ju inte td förrän på månd. Det är bara att hålla tummarna att mensen uteblir :) Lycka till på nya jobbet!! Å trevligt med en myskväll i kväll! Hjärta

Tjejer - Ni som blir 43 i år och kör på klinik..., var går ni? Jag har en kompis som blir 42 nu i sommar och hon är helt inställd på att hon endast kommer att få/köpa ett försök för sen blir hon för "gammal". Dom ska på intro samtal nu i början av mars i Uppsala men har gjort sin utredning i Örebro, men här är hon för "gammal" så därför måste hon göra det privat. Jag tänkter att det kanske finns hopp för dom att hon ska kunna göra det fler gånger även fast hon fyllt 42, om det nu behövs vill säga :)  Vad tror ni? Är det något man måste tjata sig till el är det jätteolika för olika kliniker?

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?