IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Tack !!
Å sorry Inanna.., såg inte att jag tagit fel lista.. Hihi.. Å grattis till dig!!
Tack !!
Å sorry Inanna.., såg inte att jag tagit fel lista.. Hihi.. Å grattis till dig!!
Men va fasen va det ska gå åt pipsvängen just nu.., jätteledsen för er skull Sushikatten och Zinfandel..
Snösport: Skönt att du fick byta preparat, hoppas att detta funkar bättre. Har oxå haft helt galet ont i magen (tarmarna) sen jag tog min äl-spruta.., känns som jag svalt en medicinboll och sen har träningsvärks-svullen-krampsmärtor... Spelar ingen roll om jag går el kissar el gör nåt för allt gör ont.. Vad har du gjort för att det ska bli bättre?
Lycka till på ÄP på fre Fjällsippan
Kul o höra att det är fler än jag som är intresserade av det andliga och ockulta
Åh här händer det grejer :)) LYCKA TILL både Snösport o Fjällsippan!!!!
Woohooo!!! GRATTIS pp08 !!! Jag fick rysningar i hela kroppen när jag läste det Åhh så underbart!
Lycka till idag Snösport och Fjällsippa
Neej vad tråkigt Inanna!! Verkligen ledsen för er skull!!!
Snösport - Va härligt att höra att det ser så bra ut!!! Som Inanna säger så låter det ju absolut spännande det du skrev :) Håller tummarna för dig imorn o hoppas det blir till fysen oxå!! Är det första gången isf?
Fjällsippan - Grattis till ruvningen o till lillen i fysen oxå
oceanney - Åh, va spännande att det snart är dags, att äntligen få se och hålla det lilla livet
Inanna - Skönt att du mår ok efter omständigheterna. Hälften vunnet med en härlig inställning!