IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Det var ledsanmt att höra Zin, men du är beundransvärd med ditt positiva sinne och inställning. Du är verkligen en förebild!
Det var ledsanmt att höra Zin, men du är beundransvärd med ditt positiva sinne och inställning. Du är verkligen en förebild!
Hitcher: jag gör inte allt rätt för att bli gravid, jag drick kanske lite mer kaffe än man ska, å jag kan inte gå ner de där kg som jag kanske skulle behöva men jag gör det jag kan och det bästa under mina förutsättningar och det måste jag försöka va nöjd med. Försök att tänka på de positiva sakerna du gör för att må så bra som möjligt. Jag tex läser ofta om Zins positiva inlägg för de ger mig en bra känsla och en sån liten grej tror jag hjäper till :) Annars blir den här resan olidlig... jag (vi alla) ska ju faktiskt leva under tiden också, vi har ju bara ett liv att ta vara på oavsett hur det är tänkt att det ska se ut i slutändan
Vill tillägga jag gör lite mer än läser Zins inlägg
Skönt Slemmis att det puttrar på med hcg :)
alla andra för att inte missa någon och något viktigt som hänt så skickar jag stora kramen till er alla och önskar lycka till med glatt sinne, sprayande/sprutande/ruvande och allt vad som tillkommer oss. Trevlig helg
Lillstoran, hur har det gått för dig? Du borde väl ha td snart?
Här kommer glada tankar och pepp till er som ruvar