IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Cice. Om jag inte minns fel så har det lyckats för flera som fått en tidig förkylning, att det inte är så dumt. Lycka till
Cice. Om jag inte minns fel så har det lyckats för flera som fått en tidig förkylning, att det inte är så dumt. Lycka till
Snorpan, försökte gå in och kolla på din profil men kom inte in. Tänkte bara uppdatera mig lite, om ni lyckats tidigare?
Hoppas allt går bra!
Tjorven, tänker på er ibland och undrar hur ni har det. Har din man fått någon diagnos? Tänker det ju kanske är lättare att veta för då kan ju iaf någon berätta vad som händer... kram
Lavinen, hoppas du får ett bra samtal med läkaren!
Vi5, vad roligt att höra du gått så långt och att det är nära nu tills ni ska träffas kan väl va extra skönt om du haft mycket komplikationer! Varmt lycka till och hojta jätte gärna till när liten har kommit.
Sen jag ficn veta att jag inte hade nått kortisom så har livet bara blivit bättre!
Pratade med min bästa vän (bor på olika platser och träffades i sommras senast) i telefonen igår och rätt vad det är så blir det tyst i luren å så säger hon: vad glad jag blir nu "du" är tillbaka å så känns det faktiskt!! Klart jag funderar på vad som kunnat hända om jag fått reda på det här tidigare... men ändå känns det som huvudsaken är att framtiden ändå ser ljus ut nu. Har en bit kvar till att bli återställd men nu känns det ändå som det är helt möjligt
Tjorven, tror.. suck ja man måste verkligen skälv kämpa hela tiden!!
Vi5, efter ivf:en i jan så beslöt vi ju för att det va sista. Jag orkade inte mer. Så fort jag tänkte på att behöva kämpa mer så bara grät jag. Jag va såå trött. Blev sen av med mitt jobb och trodde ju då jag skulle bli piggare men det gick bara åt andra hållet. Sökte privat efter orsaken då jag länge undrat om hormonerna kunnat va en bidragande orsak. Fick svar på att jag va i fas 3 (av 1 bäst å 3 sämst) och att det antagligen är orsaken till vår barnlöshet. Min kropp har inte haft ork att bära ett barn helt enkelt. Det är blandade känslor.. hade någon lyssnat tidigare så kanske vi hade fått vårt underverk me å andra sidan så är jag tacksam för att inte behöva må skit mer!
Grattis snorpan till ruvarfasen. Hopas den går fort å smidigt och att plusset sen lyser mot dig. Håll oss uppdaterade!
Vi 5, tack!
Snorpan, hur går det för dig?
Vi5, har du hunnit bli mamma igen, borde väl iaf va precis i krokarna nu?
Snorpan beklagar verkligen att det inte gick vägen.
Ålder är ju verkligen svårt.. tror att det kommer kännas lite tydligare när ni kommer närmare er gräns! Vår gräns har gått för att söka vidare, skulle det bli så blir det men jag tror även den gränsen kommer närmare sitt stop. Min man har en bit kvar å jag är lite närmare den gränsen än han.
Vi5, hur går det för dig? jag har inte riktig koll men du borde väl vara nära nu?
Vi5, vad fantastiskt att ni är framme i mål på denna resa. Stort stort grattis från mig!! @}--}--
Ypke och Veronica1 stort grattis till att ni lyckats få plus och hoppas verkligen ni får en fin resa fram till bäbisarna.
Roligt att ni tittade in ocj uppdatetade!
Myran, dubbelt Grattis! !
Veronica, beklagar verkligen
Grattis Snorpan!!