IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
På FB finns en grupp: De ofrivilligt barnlösasdag. Den är på lördag och så här skriver dom på sidan:
På FB finns en grupp: De ofrivilligt barnlösasdag. Den är på lördag och så här skriver dom på sidan:
En helt annan fråga:
Jag fick min mens en dag tidigare den här måndaden än jag räknat med, skulle jag kunna ta progesteron denna cykeln efter äl för att förlänga cykeln lite? eller är det dumt att hålla på att mixa nu så här nära innan? vi tänkte inte göra några hemma försök den här månaden då vi tror mer på IVF:en och efterbehandlingen än att vi skulle lyckas att behålla en ev graviditet själva...
Tuva och Bengalen, det är det att det kan bli problem med gyn hemma om jag måste sätta igång förtidigt med sprutorna.. har ingen här hemma som kan ta vul om det kommer tidigare än att vi kan ha åkt ner till vul, alla har ju stängt
Men men jag känner väl själv det egentligen är onödigt att chansa så jag får helt enkelt hoppas det löser sig iaf!!
Tack för bollning!!
Mba12, kontakta din klinik, jag har ingen erfarenhet av klara sprutor! Lycka till.
Bra jobbat Germany, ruva lungt och njut av solen
Victoria hur är det med dig??
Tuva, tummarna för dig imorgon då
Wow mammagås det va inte dåligt, hoppas nu på bra besked imrogon
Maryhe: var är du och hur mår du??
(vågar du dig inte hit efter Italienarnas röster i lördags )