IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Helt underbart Zin!! Vilken triumf och glädje! Kram till dig!
Helt underbart Zin!! Vilken triumf och glädje! Kram till dig!
Tack Victoria!
Men jösses... det är inte bra att du ringt flera gånger och fått tid och de inte ringer upp. De måste det ju vara något fel på deras tel svarare!
Här är det fortsatt ångest, dessutom anklagar jag mig själv nu för att känna denna ångest för det kan ju ha gjort att förutsättningarna blivit sämre för embryot att fästa och fortsätta utvecklas. Jag hade en jättejobbig i situation i onsdags med min bror (vi har arvstvist för fullt, bra timing?) Han skickar mycket svarta negativa sms till mig där han bombarderar mig med elaka ord. Jag var dum och läste det han skrev och gick igång på det. Sen på torsdagen var min positiva känsla inför ruvningen borta. Igår morse blev det där med tempen att den sjönk och natten till idag har jag svettats jättemycket. Det känns som det är kört i och med dessa tecken.
Ni som blivit gravida, har ni svettats under ruvartiden?
Tack Slemmis Fler som blivit gravida som svettats under ruvartiden?
Tack Fjällsippan för ditt stöd. Ärligt talat så håller det här på gå helt fel psykiskt för mig. Jag känner mig så ensam i allt det här. Min man blir bara ledsen och maktlös. Jag måste få prata med någon.
Zin, jag är så oerhört glad samtidigt för din skull!!
Ja tänk att jobbapå en lördag )) jag jobbar varannan helg jag och så är det ett bra tag framöver tills vi fått igång vår verksamhet. Jag tycker också om att vara ledig i veckan då min blivande man också är ledig. Han jobbar alla lördagar!