-
Äsch va säker på jag hade det kvar att ta ut men där hade han bara skrivit exakt det jag skulle ha sistZinfandel skrev 2012-05-15 21:06:03 följande:Jag efterlyser Fragmin om nån har!!
-
Maryhe kan inte hitta ord..blir så asförbannad av att läsa det som skrivits på din blogg å att det skulle va någon du känner känns helt jävligt
Viktoria, så jäkla trist!! så ledsen för din skull!
Anne: bra du ska få "dhea" då är du redo efter sommaren med ett nytt försök och tredje gången gillt inom IVF:andet
Sunseed, vad bra det inte visade något på op
Ego: jag är helt galen... om jag inte hade tagit ett test, som visade minus, och fått min mens så hade jag helt solklart varit gravid, så jag är antagligen skengravid.. har ett humör som svänger hej vilt (brukar inte va pms-ig), ilskan bubblar under huden imellan och idag va vi i sommarhuset och där hittade jag en brk med makrill i tomatsås som jag la på mackan å det är inget jag egentligen tycker om men när vi sen gick på affären så köpte jag ett tre pack. Fatta hur jag har det, helt galet känns det!! Hoppas det är ett gott tecken att hormonerna är i full fart i kroppen så att det blir toppresultat vid nästa försök -
Poppy, styrkekram till dig
Germany, skönt det såg bra ut på första vul -
Bengalen, jag sticker direkt till apoteket idag efter jobbet!! Inboxar dig sen!
En fråga bara, vad ska du ha pergotime till?? i IVF behandlingen? -
Victoria, usch vad trist, styrkekram till dig.
-
Grattis underverket!
-
Victoria71 skrev 2012-05-19 12:09:33 följande:Jag sitter i soffan med Samma Gamla Mensvärk. Telefontid med vår Ivf-läkare på måndag. Känns tröstlöst att bara köra på med ny Ivf, skulle vilja utreda men vet inte vilken ände jag ska börja i och har varken gynekolog el vanlig läkare att diskutera något med.
Kanske du kan söka dig till närmsta KK?
Inte för att det blir någon utredning på det men kanske du kan kontakta CFC för konsultation och höra vad dom skulle rekommendera?? för att få lite hjälp att föreslå och komma med något nytt till din klinik, ev underlag för en utredning?
Eller så får du/ni ta semestern i Grekland i år -
FinaFina: hur går det med dig??
-
Oj det va inte roligt att höra, usch vad jobbigt men vad säger Dr D du ska göra då för att gå vidare? orkar du inte svara nu kan du ta det lite senare!finafina skrev 2012-05-19 20:13:53 följande:Miss Boring tack att du frågar! Varit i Aten för utredning jobbigt på alla vis. Men också bra... Dr d är orolig för min livmoder... Mår skit dåligt och så orolig att det aldrig kommer gå... Jätte deppig just nu... Gråter mest hela tiden. Har dessutom extremt många vänner som precis blivit gravida och jag mår sååå dåligt av det- önska ju att det hade varit jag... Just nu känns allt orättvist.. Men jag får väl må så här ett tag och sedan kämpa mig upp och ta tag i det hela och se vad som kan göras..men alla säger olika så vad vet jag...
Hur mår
Du? Kram
Tack jag mår bra. Känner mig fortfarande stark och glad faktiskt. Allt runt om mig i livet har lugnat ner sig och det är skönt. Så nu väntar vi med spänning inför IVF:en på CFC i slutet av juni ev början av juli
Enda som varit senaste är att jag varit så skengravid.. haft massor med symtom fast jag har mens, så jag undrar lite vad som händer i kroppen?? men jag hoppas det är så att hormonerna har fått vårfnatt å att det är positivt inför IVF:en... (har tagit tempen som sjunkit, gravtest och blött så jag kan inte va gravid )
Styrkekram till dig kära du -
Jag tänkte direkt på dig när jag läste skalven å undrar också om ni är ok?