IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Fast det kan väl isf bli för syskon för nu ska ni ju lyckas!! Fick inte med det ovan
Fast det kan väl isf bli för syskon för nu ska ni ju lyckas!! Fick inte med det ovan
Vad konstigt, nu ringde CvL och tycker att de redan nu kan bestämma dag för äggplock till onsdag. Jag ska alltså inte göra något andra vul på måndag uan bara ta min äl-spruta. Det känns väldigt osäkert tycker jag, förra gången växte det ju så långsamt.. Sköterskan var väldigt bestämd, så det gick inte att påverka. Funderar på om jag bara ska gilla läget eller inte...
å detta för din skull, tror nog att läkarna har koll men om du inte känner det så tycker jag du ska kontakta dem!
Aha, jag tänkte semester..men det skrev jag aldrig och det kanske du inte har på nya jobbet.
Då förstår jag, va mer inne på att du skulle komma undan att betala de dyra medicinerna!!
Vi 4, jag tycker också det va bra mail!
Har hon ringt eller måste du skicka?
Stort GRATTIS sååå glad för din skull. Från mobilen går det inte att göra hjärtan men jag hoppas du kan se dem iaf hälsa sambon å gratta också.
Var finns bildgalleriet?
Victoria, skönt du fått svar och att de inte ville fuska utan hade svar på tal! Måste ändå kännas bättre nu fast jag förstår det känns skit långt tills måndag. Håller tummarna.
Myran, tankar till dig