Zinfandel skrev 2011-07-02 19:42:35 följande:
Saknar Innana här
Snösport: ser fram emot att höra allt om l´Arginin! Kommer mannen din att ta dem också?
Linköping: hoppas sååå du får göra ett försök till!!
Ego: nu har jag på kort tid hört 3 st som fått sena MF eller tom förmodad infertilitet pga de otroligt vanliga Grupp B Steptokocker, jag antar att det är de "analbakterier" utöver VB som Ludmila spanar efter. Men när man läser detta förvånas man ju över att inte alla kliniker tar dessa enkla prover inledningsvis, särskilt ni som emellanåt får UVI. Här ska det kollas GBS!! Den typiskt svenska slutklämmen: antibiotika ges inte i förebyggande syfte och det finns risker med att ge antibiotika blabla.....
själv kan jag tycka det svider lite men har självtestat och det är inte alls UVI så kasnke bara har skavsår får helgen hi,hi,mhi,hi!!!!
jO ska inköpa L Arginin och ev köra det en gång nu och sedan en gång vid IVF eller bara vid ivf??
Tänkte även köpa CO Q-10 också...
det ska jag börja ta omgående ...eller då i denna veckan
Min sambo har mycket bra resultat på spermierna så jag vet inte om han vill ta tabletterna....har just sagt att vi ska köpa in detta till mej ...får vänta ngt dygn och kolla och säga att det är toppen för simmarna också..men får se..han tar vitaminer iaf och sommar...förra augusti så var hans spermier så fina så läkaren frågade vad han gjort för at få ett så extremt bra resultat...vi vet inte, motión, sol och roligheter trodde vi. >>>>>>Svårt att övertala en som får sådana kommentarer att behöva ta ngt alls....han e 36 år i höst så ingen ålder heller
Min cykel kasnke är lite knas denna gången för jag verkar ha PMS...hoppas ju på graviditet men fick juinte riktig ÄL och tog en sådan där salva en dag av de 6-7 dgr som jag hade stegring nu innan-i och efter ÄL, men fick ju aldrig maximal ÄL...så hoppas på mirakel men nu känns det verkligen som stark PMS...för tidigt men så kanske det är efter missfall i vår ålder kanske.
Linköping: japp hoppas verkligen din gyn lyckas övertala ngn klinik nu!!
Kalimero: tack,tack