AnnaLinn skrev 2011-07-10 00:48:23 följande:
Hej alla ! Har haft lite folk här i helgen och man kan ju ha trevligt utan vin :)
Snösport: Läste ditt inlägg... vad tråkigt med minuset... dock bra att du ändå kan njuta av den fina sommaren. Segling och grill är ju en skön kombination. Kämpa på!
Kalimero: Stort lycka till !! Vill gärna höra mer !!
Sov gott alla kämpar !!
Hmm, tack tack ändå är jag väl inte den som bygger upp hela mitt liv på vad det står på testet varje månad trots att det kanske är troligt i min ålder ?? så när du skriver så blir jag mer förvånad över att man kommenterar det .....men givetvis håller jag megakoll för att bli gravid varje månad sedan evigheter.
Mina bröst förändrades väldigt lite när jag var gravid men dock liten förändring i bröstvårtsgården och den är ju kvar så det lurar ju en säkert fler ggr
Nästa gång annars näst nästa gång annars näst nästa nästa gång ...osv så tänker jag och som Zinfandeln sa en gång: fantastiskt att man fortfarande tror så mycket varje gång!
Jag tror inte det är sunt att vid var 26 eller 30:e dag deppa ihop för ett minus så därför bygger jag upp förväntningarna lagom runt mej typ här på nätet för jag tar som sagt inte sådana här kommentarer så fint som de är menade...jag blir sådär irriterad på ngt sätt att det är ju givet att det kan bli minus. Annars hade jag nog skrivit in mej i sänghalmsligan men gillar när jag inte har förväntningarna på mej på just graviditet.