IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
slemmis...låter som mina symptom som jag hade förrut och hade dem ju bara till ett par dgr efter BIm testade efter BIm för innan visade det negativt...ha tålamod!
slemmis...låter som mina symptom som jag hade förrut och hade dem ju bara till ett par dgr efter BIm testade efter BIm för innan visade det negativt...ha tålamod!
jaha du tar DHEA...har du gjort det länge?
Intressant.
Tänkte köpa Co Q10 ...hälsokosten hade inget jag ville ha så ska beställa ikväll ditt Q10 är det samma?
Syskon nu: tjoho vad du klarade att gå ned innan så då är det ju bara på det igen
Klarar du säkert hur bra som helst
...jag älskar morgonpromenader för att ryggen faller på plats 2-4 ggr/vecka under sommaren före frukost och (har ju genom åren insett att det är ganska bra för vikten ett par kg i alla fall på mej) på den goda tiden när jag hade kompissar som tävlade i kampsport och deffade drack de ju 1/2-1 kopp starkt kaffe innan deras promenad som ökade förbränningen eller fick igång förbränningen snabbare (jag har inte testat, dricker ju inte kaffe)
MammaGås: det blir en stor tyngd i magen det sista månaden
Hur mås det MammaGåsen? Känns det som du är tillbakla snart? Jag ska på akupunktur imorgon och kolla så kroppen är i balans och till kinologen i nästa vecka för att hjäla tillbaka till ett bra läge....har du varit hos din akupressur ?
kram kram