IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Ja det skulle du ju gjort... Eller??? INTE! Vi tittade ju alla å tyckte det såg bra ut! Jaja dryga som få kan dom va i sånna kundtjänster :@
okej men då väntar vi å håller hoppet uppe iaf! Kram
Just det Bengalen, din dag idag. Hoppas det gick bra
Vi4 just det ni hinner ju inte med en månad till innan sommaren skit också men då ska du se det finns en mening med det, att din kropp kommer boosta dhea under sommaren å ihop med Anne va på topp
Neeej Bengalen åh fy vad tråkigt. Måste va väldigt tufft för er nu!
hoppas ni får bra återkoppling av svend och svar på vad som hänt och om han kan förstå varför!
bamse kram
Skytten, blir det fler än två blåsor så säger läkaren ifrån för försök... Så bra det inte är fler. Hade också längre cykelmed pt så jag tror det är som det ska.
Kul "se" dig
Välkommen smhi.
Germany, på återseende! njut av sommaren och denna härliga tid och kom tillbaka med förnyade krafter!! Vi är inte längra bort än så här om du behöver oss
Mammagås, jag vet inte om jag sa grattis till fantastiskt resultat på frysisarna?? men här kommer ett iaf Grattis
Själv undrar jag vad som händer i kroppen... har sen äl haft molande värk hela tiden, mest på morgon och kväll.. va helt säker på att det skulle visa ett plus så jag började med proggisar i förrgår... men idag när jag testade med rfsu´s testa tidigt så va det totalt blankt!! (enl ff är det 8 dgr efter äl men med test skulle man nog säga 10 dgr)
Enda jag äter är 7-keto och D-vitamin, ja å så mitt levaxin eklart och folsyra... har ju inte ätit 7-keto jätte längre men inte kan väl dem ge molvärk??
Sa till sambon att ibland kan jag inbilla mig att brösten blivit större etc men jag kan ju inte inbilla mig molvärk!! det gör ju liksom lite ont på kvällarna och inte f*n kan jag väl inbilla mig det??
Hoppas det är en förberedelse för IVF:en, kanske "musslan" jobbar sig varm för att ge ett bra mottagande till tvillingarna
Tjorven. Hoppas du får ett bra besked på måndag å att det är hormonerna som spelar dig ett spratt.
grattis Mammagås
precis som ni säger så kan det va svårt att göra sig förstådd så här... Vad jag har i tanken när jag skriver kan ju inte komma fram med text utan den som läser tolkar ju i sitt sinnestillstånd vad som står, det är ju det som är lite kruxigt.
det som är bra är att här får man alltid en chans att förklara sig å fråga/säga igen. Det är fint!
jag tycker att ni båda fått fram vad ni menar, iaf enligt mig!
Linköping, jag förstod inte riktigt hur du menade med fostimon blandningen...jag tror jag fick en ampull med pulver till en spruta vatten.
ego. Jag väntar på mensen å har fått alla recept utskrivna nu (och har sluppit gå till gyn som tar 5000 kr för att skriva recept å ett vul) så här är vi taggade! Men helt ok om mensen dröjer ett par dagar till för då blir turen ner till CFC smidigare
trevlig helg alla
Haha gör väl inget!
Anne, galen sömmerska! Man tar inte betalt innan :-/
förstår att du känner dig illa till mods om du har den känslan att du blir hunsad. Sen är det ju svårt att ta tag i den känslan när du har så mycket annat på gång hela tiden. Du skulle behöva lite lugn och ro vännen. Så att du orkar ta tag i att du inte ska tillåta andra behandla dig illa utan orka stå upp för dig själv tex tala om för sömmerskan att du betalar när klänningen är klar. Punkt!
förhoppningsvis kan du ta det lungt efter bröllopet är av stapeln. Då är det väl iaf en månad kvar till nästa IVF? Hoppas du kan njuta av sommaren å ledigt då. Kram